

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mango, hiszpańska marka odzieżowa, otwiera nowy salon we Wrocławiu, tym samym kontynuując poszerzanie swojej oferty na lokalnym rynku. Salon będzie miał dział dla mężczyzn.
Należące do Quantum/VANSTAR centrum handlowe SEKUNDA w Jędrzejowie to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obiektów handlowych w regionie.
Aktualnie funkcjonuje 7 siłowni Fit+ i 8 jest w budowie. Cztery kolejne siłownie zostaną otwarte we wrześniu. W każdym roku Fit+ chce otwierać ok. 20 nowych siłowni.
Do grona najemców Gemini Park Tarnów ponownie dołączy Triumph. Jedna z czołowych marek na globalnym rynku bielizny wzmocni dynamicznie rozwijający się segment bieliźniarski w centrum.
Po 2 miesiącach prac remontowych, zmodernizowany salon Puma w Designer Outlet Sosnowiec powrócił do zajmowanego wcześniej, stałego lokalu o powierzchni 346 mkw.
Warszawska Promenada poszerza swoje portfolio, a do grona najemców dołączyły nowe, inspirujące marki. Dziś ofertę centrum wzbogaciło Studio planowania i zamówień IKEA.
Największa drogeria w Europie zaprasza łodzian na zakupy do kolejnego sklepu w mieście. Otwarcie nowego sklepu drogeria dm zaplanowane jest już na 26 czerwca w Centrum Handlowym M1.
InPost podpisał umowę z Grupą Debenhams – brytyjskim potentatem w handlu e-commerce i jest teraz główną formą dostawy m.in. dla marek Dorothy Perkins, Coast, Warehouse, boohoo i Nasty Gal.
Jak euro będzie taniało, złotówka też, to pojawi się coraz więcej dużych portfeli gotowych do skupowania parków - mówi Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland.
Sieć Action otworzyła swój 3000. sklep w Europie, który zlokalizowany został w San Rocco al Porto we Włoszech. Sieć działa już na 13. europejskich rynkach.
W tym roku Polacy ograniczają swoje wydatki przede wszystkim na elektronikę. Ten obszar wybiera ponad 37% ankietowanych. Niewiele mniej wskazań mają meble domowe oraz ubrania.
Podczas #scf2025fall Womak zaprezentuje centrum Swoja Olimpia, czyli koncept 5 minutowego miasteczka, wraz z dalszymi planami obejmujący rozbudowę o kolejny budynek.