

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Kodano Optyk kontynuuje zagraniczną ekspansję. Otworzył dwa salony w Pradze. Pierwszy z nich znajduje się w Galerii Fenix, a drugi w Galerii Harfa.
Z najnowszego badania Shopper Study wynika, że w znacznej większości stałymi bywalczyniami sklepów Pepco są kobiety. Średnia wieku dla wszystkich konsumentów wynosi natomiast 41,5 lat.
Niedługo propozycję Galerii Olimpia w Bełchatowie uzupełnią: worldbox i McDonald’s. Klienci mogą już robić zakupy w salonie Greenpoint i Top Secret oraz w powiększonym lokalu NEW YORKER.
Sieć Lidl Polska kontynuuje rozwój sieć sklepów. Kolejną swoją placówkę otworzy 11 lipca br. w Mszczonowie. Dysponuje on ok. 1350 mkw. powierzchni sali sprzedaży.
Restauracje sieci Sfinks Polska wypracowały w I półroczu br. przychody ze sprzedaży gastronomicznej na poziomie 102,62 mln zł wobec 99,5 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o 3,1% r/r.
9 lipca zostanie otwarty nowy sklep ALDI w Poznaniu. Placówka będzie już 13. sklepem sieci w tym mieście. Łączna powierzchnia sklepu wynosi ok. 1500 mkw.
Marka Hebe dołączyła do grona najemców projektu typu mixed-use SOHO by Yareal, Sklep sieci zagospodaruje lokal o powierzchni ponad 320 mkw. Otwarcie sklepu Hebe zaplanowano na I kw. 2026 r.
NEINVER zmniejszył emisje operacyjne o 5%, a zużycie energii o 3% w 2024 roku. Od 2019 r. NEINVER zmniejszył zużycie energii o 27,5%, a całkowite emisje o 31%.
Do grona najemców Portu Rumia dołączają nowi najemcy. Klienci mogą już robić zakupy w nowym przestronnym salonie HalfPrice. Znajduje się w sąsiedztwie sklepów marek Smyk i Carry.
Enata Bread kontynuuje ekspansję konceptu Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Kolejny lokal został otwarty w centrum Warszawy. Mieści się on na ulicy Nowy Świat 24.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 5 czerwca 2025 roku otworzyła kolejny sklep. Nowa placówka NKD mieści się w Pasażu Piaskowa Góra w Wałbrzychu, przy ul. Długa 5a.
Od stycznia do końca czerwca 2025 r. sieć Dino Polska otworzyła 147 nowych sklepów. Na koniec czerwca 2025 r. sieć Dino liczyła 2835 sklepów wobec 2504 rok wcześniej.