

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych. Maciej Dulski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał…
Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców. – Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów z różną grubością portfela, unikatową…
W Westfield Mokotów początek roku przyniósł m.in. otwarcie salonów Massimo Dutti i Oysho w nowych lokalizacjach. Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje to tylko niektóre zmiany jakie czekają na miłośników tych marek Grupy Inditex. Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany – w centrum pojawiły się…
Sieć centrów wyprzedażowych, zarządzanych przez NEINVER – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w Europie – w badaniu “tajemniczego klienta” zdobyła średnią ocen na poziomie 95%, utrzymując wysoki wynik z poprzedniej edycji. Badanie Mystery Shopper jest prowadzone cyklicznie, dwa razy…
Pinterest to kanał głównie inspiracyjny, na którym użytkownicy najczęściej poszukują pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Sieć Kaufland Polska postanowiła dotrzeć do konsumentów, oferując na swoim kanale treści kulinarne – liczne przepisy na zdrowe, pożywne i smaczne dania oraz przekąski. Zaproponowane przepisy…
Ostatnie lata to szereg wyzwań, z którymi wszyscy musimy się mierzyć, a branża centrów handlowych szczególnie. To także ogromne wyzwania dla działów marketingu w centrach. Nikt z nas nie był w stanie przewidzieć pandemii, ani jej konsekwencji, ani też nie spodziewał się wybuchu wojny,…
Ostatnie lata bezdyskusyjnie wpłynęły na zachowania konsumenckie. Zmiany behawioralne podczas pandemii zaszły w wielu obszarach naszego życia. Inaczej pracujemy, komunikujemy się, uczymy. Teraz natomiast dużą rolę odgrywa inflacja, która niezaprzeczalnie miała znaczenie dla decyzji zakupowych konsumentów. Zdaniem 57%…
Stokrotka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku. W 2023 sieć zamierza utrzymać obecne tempo rozwoju. Oznacza to, że w tym roku otworzy sklep numer 1000. Pod koniec minionego roku Stokrotka uruchomiła 900. sklep, supermarket w Gdańsku. Od kilku lat firma dynamicznie się…
Warszawski Sąd Rejonowy ogłosił upadłości TXM S.A. Na syndyka sąd wyznaczył Pawła Lewandowskiego. Wniosek o upadłość spółki Zarząd TXM złożył 30 kwietnia ubiegłego roku. Według władz firmy to efekt pandemii i braku pomocy ze strony państwa. – Podstawowymi czynnikami leżącymi…
Planowana ekspansja to 50 sklepów w ciągu 5 lat. Do końca 2023 roku chcemy jeszcze otworzyć 6 sklepów. Mamy zaplanowany powolny, stabilny rozwój około 10 lokalizacji rocznie. W związku z tak dynamicznym rozwojem poszukujemy nowych lokalizacji – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew…
Grupa Muszkieterów podsumowała wyniki handlowe za 2022 rok. Obrót zrealizowany przez zrzeszone w jej ramach supermarkety Intermarché i Bricomarché wyniósł 9,8 miliardów złotych, co przełożyło się na 11,5 proc. wzrost rok do roku. Tym samym jej marki potwierdziły ambicje dalszego rozwoju i umocniły pozycje…
Giacomo Conti oraz Sunset Suits, którzy mogą zaliczyć miniony rok do bardzo udanych. Najistotniejszym wydarzeniem był powrót marki Sunset Suits na rodzimy rynek. Należy jednak pamiętać również o złożonym procesie optymalizacji sieci Giacomo Conti, w który zaangażowana była cała organizacja. Otwarcia i relokacje…