

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marka KiK Polska zdobyła wyróżnienie Top Marka 2025. Wprowadzenie koncepcji Dynamics 2.0, modernizacja ponad 100 sklepów oraz dalsza ekspansja przyczyniły się do tego sukcesu.
Mex Polska ogłosił rozszerzenie strategii o segment delivery, nawiązując współpracę z Glovo SA. Dzięki tej strategicznej decyzji Grupa zamierza znacząco zwiększyć przychody i zyski netto.
Jak podał GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w styczniu br. była wyższa niż przed rokiem o 4,8%. Sprzedaż w kategorii „tekstylia, odzież, obuwie” wzrosła o 8,8%.
W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, marki muszą nieustannie analizować potrzeby swoich klientów. Dostosowywać swoje platformy sprzedażowe do ich oczekiwań.
Sale Zabaw Fikołki oraz Cream Property Advisors zdecydowały się połączyć siły przy rozwoju sieci na rynku. Docelowo – w ciągu kolejnych 5 lat – Fikołki planują zarządzać siecią ponad 100 sal zabaw.
Tkalnia w Pabianicach wzbogaca swoją ofertę o dwie znane marki: Douglas oraz WorldBox. Oba sklepy debiutują w Pabianicach, co znacząco podnosi atrakcyjność oferty centrum.
Białostocka marka konsekwentnie realizuje plany rozwoju. W połowie lutego drzwi dla gości otworzył kolejny lokal franczyzowy – tym razem w Szczecinku. To już 19. kawiarnia sieci.
Benefit Systems zakończył z sukcesem ofertę obligacji, emitując w jednej serii papiery dłużne warte miliard złotych. Pozyskane środki pozwolą na realizację ogłoszonej pod koniec 2024 roku strategii.
Cukiernia Sowa została ponownie otwarta w Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy. Przeszła ona gruntowny remodeling i zyskała zupełnie nowy, świeży wygląd. Lokal znajduje się na poziomie +1.
Dla Newgate Investement udział w targach SCF 2025 Spring to nie tylko możliwość zaprezentowania całego portfela nieruchomości handlowych ale także okazja do rozmów na temat zakupów nowych projektów.
Centra handlowe monitorowane przez Retail Institute odnotowały w ub.r. 1-proc. spadek odwiedzalności. Mimo to, obroty najemców nadal rosną, utrzymując dodatni trend na poziomie 1,4 proc rok do roku.
19 lutego Grupa Kapitałowa IMMOBILE wraz z Dlako zawarły umowę sprzedaży wszystkich swoich akcji PBH - właściciela marek m.in. Quiosque i Laurella. Oznacza to wycofanie się grupy z segmentu modowego.