komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LANCERTO zaprasza do współpracy partnerów B2B
LANCERTO rozbudowuje strategię rozwoju marki. Do tej pory sieć salonów rozwijana była wyłącznie w oparciu o salony własne. Teraz firma przedstawia propozycję współpracy w modelu franczyzowym dla podmiotów B2B. Przedstawiciele firmy przewidują rozwój sieci na poziomie nawet 50 proc. w ciągu dwóch…
Nowe stanowisko w strukturach Apsys Polska
Z początkiem grudnia Apsys Polska utworzył nowe stanowisko Dyrektora ds. rozwoju biznesu i ESG oficera. To wynik przeprowadzonego w ostatnich miesiącach procesu strategicznego, którego efektem było zdefiniowanie fundamentalnego celu firmy i opracowanie planów rozwoju w nadchodzących latach. Stanowisko objęła Magdalena Błądek, która z Apsys związana…
[WYWIAD] Robert Kuc, Zdrowa Krowa: chcemy współpracować z galeriami, które dbają o wizerunek
Koncept „Zdrowa Krowa Street Slow Food” powstał z myślą o galeriach. Pierwsze nasze podejście do galerii, do których byliśmy raczej sceptycznie nastawieni, miało miejsce w Galerii Libero w Katowicach. Po pandemii galerie zmieniły podejście do najemców, stały się bardziej elastyczne, rozumieją biznes gastronomiczny i potrzebują…
Pepco Group przyspiesza program ekspansji sieci sklepów
Celem Pepco Group jest co najmniej 550 nowych sklepów netto w roku obrotowym 2023, w wyniku czego na koniec roku sieć powinna liczyć przynajmniej 4500 sklepów. Głównym kierunkiem rozwoju sieci sklepów pozostaje rynek Europy Środkowo-Wschodniej Pepco Group, właściciel marek…
GFK: Nastroje konsumentów na niskim ale stabilnym poziomie
Pomimo utrzymującej się dwucyfrowej inflacji i wbrew pesymistycznym prognozom dla gospodarki nastroje wśród polskich konsumentów pozostają na stabilnym, choć wciąż niskim poziomie. Wyraźną poprawę wskaźników widać w Unii Europejskiej, gdzie barometr po raz pierwszy od wielu miesięcy mocno odbił w górę.…
[ANALIZA] Listopad z blisko 26 proc. wzrostem cen rok do roku
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% rdr. Po raz kolejny podrożały wszystkie z dwunastu kategorii, a każda z nich…
[BADANIE] Czego pragną klienci sklepów
Opublikowano wyniki 10 edycji badania „OC&C Retail Proposition Index”. To doroczne, globalne badanie sprawdzające postrzeganie sieci handlowych. Uwzględnia opinię niemal 2,5 tys. konsumentów z całej Polski na temat kilkudziesięciu różnych sieci. OC&C Retail Proposition Index zrealizowaliśmy równolegle w 9…
Omnichannel: Polacy lubią kupować w ramach darmowej dostawy
14 grudnia 2022 r. odbędzie się już 13. edycja Dnia Darmowej Dostawy. Celem akcji jest popularyzacja zakupów w sieci i umożliwienie klientom tańszego zakupu świątecznych upominków. W tym roku DDD może również pomóc w zmniejszeniu skutków wysokiej inflacji. W Dniu Darmowej…
Duże zmiany w VIVO! Lublin
Mimo końca roku VIVO! Lublin nie zwalnia tempa. W lubelskim centrum handlowym pojawiło się ostatnio dwóch nowych najemców: pierwszy w regionie salon Tezenis z bielizną damską i męską oraz lokal Wyjątkowy Prezent z oryginalnymi pomysłami na upominki dla najbliższych. Modowa mapa VIVO! Lublin…
Womak: Kolejne zmiany w Galerii Nowy Świat
W Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, należącej do grupy Womak Holding nadszedł czas dużych zmian. Grono najemców tego obiektu handlowego powiększyło się w bieżącym roku i jeszcze powiększy o kolejne znane i lubiane marki. Nowe i znane marki wprowadzane Galerii Nowy Świat są odpowiedzią…
Westfield Mokotów pełne nowości
Jesień obfitowała w debiuty i zmiany w Westfield Mokotów, a to wciąż nie koniec niespodzianek. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik polskiej marki odzieżowej True Colour by Ann Bogel, firmowy sklep Tefal oraz salony Levi’s, Lacoste, Olsen i YES w zupełnie nowych odsłonach. Dla miłośników pięknych zapachów…
[WYWIAD] Marcin Jabłoński, Cofix Polska: Nasze plany na 2023 to 20 nowych lokalizacji
Zeszły miesiąc był dla nas rekordowy, jeżeli chodzi o obroty. Dodatkowo obserwujemy, że nie dość, że mamy więcej paragonów, to ten średni rachunek urósł. To pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Pomaga nam też skala marki Cofix. Cofix ma 400 lokalizacji w 5. krajach…