komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Lego uruchamia w Krakowie swój 8. sklep w Polsce
22 maja pierwszych klientów przyjmie ósmy sklep LEGO w Polsce. Na jego lokalizację został wybrany Kraków. Zajmie 300 metrów kwadratowych powierzchni.
Ingka Centres: duże zmiany w tenant mix Wola Park
Pierwszy kwartał okazał się udany dla Wola Parku – przybyło nowych najemców, a dotychczasowi zmodernizowali swoje salony. Zmianie uległo niemal 2500 mkw. powierzchni centrum.
Sklepy znanych marek wchodzą do krakowskiej Bonarki
Nowe marki w Centrum Handlowym Bonarka to Tatuum i Zara Home. Jeszcze w kwietniu, po remodelingu otworzyły się sklepy: Wólczanka, House i C&A a już wkrótce otworzy się Medicine.
Obiekty P.A. NOVA mają komercjalizację na poziomie 97 procent
Grupa Kapitałowa P.A. NOVA w 2024 roku wygenerowała zysk netto w wysokości 22,4 mln zł, przy przychodach 284 mln zł. Firma specjalizuje się w generalnym wykonawstwie i usługach deweloperskich
[RAPORT] Salesforce: handel detaliczny nie poradzi sobie bez sztucznej inteligencji
Rosnące koszty, coraz wyższe oczekiwania klientów i złożoność technologiczna sprawiają, że sprzedawcy detaliczni znajdują się pod coraz większą presją. Rozwiązaniem może być sztuczna inteligencja.
EPP wzmacnia współpracę z JD Sports i Sizeer
Należące do JD Group marki JD Sports i Sizeer, oferujące modę sportową od czołowych producentów, wzmacniają obecność w centrach handlowych zarządzanych przez EPP.
Newgate Investment kupuje kolejny park handlowy
Firma Newgate Investment sfinalizowała transkację zakupu parku handlowego zlokalizowanego w Pile przy ulicy Bydgoskiej 135. To obiekt o powierzchni wynajmowalnej 15 943 mkw.
InPost na trzecim miejscu wśród niezależnych operatorów logistycznych w UK
Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wykonuje zdecydowany krok w kierunku osiągnięcia dominacji na brytyjskim rynku, przejmując firmę Yodel.
Apsys: SMOKE otwiera salon w Manufakturze
Do grona najemców Manufaktury dołączyła właśnie marka SMOKE, specjalizująca się w branży tytoniowej. Lokal jest zrealizowany według najnowszej koncepcji brandu.
Monika Kulawińska, CBRE: demografia wymusi zmiany formatów handlowych
Obiekty handlowe będą musiały w najbliższych latach dostosować swoje funkcje i formaty, aby odpowiedzieć na dynamiczne zmiany demograficzne - uważa Monika Kulawińska, CBRE.
Grupa CCC stawia na rozwój marki worldbox
Grupa CCC rozwija multibrandową sieć sklepów odzieżowych worldbox. Otworzy ona nowy salon w Gorzowie Wielkopolskim. Będzie mieć powierzchnię niemal 800 mkw.
Jeronimo Martins: Biedronka ma 17 centrów dystrybucyjnych, o powierzchni 490 tysięcy mkw
Dzięki zaawansowanym procesom logistycznym i zgranemu zespołowi, każdego dnia świeże produkty Biedronki trafiają do ponad 3730 sklepów w całym kraju.