komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić popularne w sklepach Grupy Żabka hot-dogi. Na razie nowa funkcjonalność jest dostępna w ramach pilotażu wyłącznie dla krakowskich użytkowników.
ESOTIQ w Galerii Warmińskiej zyskał nową blisko 100 metrową powierzchnię. Jest to znany i ceniony salon z polską, wysokiej jakości kobiecą bielizną. Marka znana jest w Polsce już od wielu lat i cieszy się dużą popularnością wśród pań.
W pierwszym kwartale 2023 roku Grupa VRG zanotowała sprzedaż w wysokości 267 mln zł (o 9,5 proc. więcej r/r.). Pomimo wzrostu kosztów prowadzenia działalności i utrzymującej się wysokiej inflacji, Grupa poprawiła w tym czasie marżę brutto na sprzedaży.
Staramy się umiejętnie łączyć wszystkie potrzeby i funkcje, tworząc miejsce spełniające wysokie wymagania klientów - mówi w rozmowie z Retailnet Justyna Drużyńska, Director of Office Operations Master Management Group
Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces odświeżania swojej oferty handlowej. Kolejną marką z Grupy CCC, która wzmacnia segment modowo-obuwniczy centrum handlowego, jest salon eobuwie.pl połączony ze strefą MODIVO.
Centrum Handlowe Auchan Bielsko-Biała powiększa swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Od 5 maja klienci obiektu mogą robić zakupy w drogerii Rossmann, która zajęła przestronny lokal o powierzchni 344 mkw.
W pierwszym kwartale 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Benefit Systems wyniosły 625,3 mln zł. Na koniec marca br. z kart sportowych korzystało ponad 1 309 tys. użytkowników w Polsce oraz 462 tys. na rynkach zagranicznych.
Bricomarché otwiera kolejny sklep, kontynuując strategię przyłączeń oraz potwierdzając czołową pozycję na rynku DIY. Nowa placówka znajduje się w Babimoście w woj. lubuskim i jest 190. sklepem działającym pod szyldem Bricomarché w Polsce.
Wysoka inflacja to wyzwanie dla handlu i utrzymania rentowności biznesu. Już teraz wiemy, że z powodu kryzysu aż 71% konsumentów stara się ograniczać wydatki. Żeby konsumenci w dobie kryzysu wybrali akurat Twój sklep, potrzebne są pewne działania. Jakie?
„W zasięgu sportu” to program, w którym Fundacja 4F Pomaga promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży, poprzez dofinansowanie budowy boiska wielofunkcyjnego dla wybranej szkoły, która obecnie nie ma takiej infrastruktury.
Marka L’Osteria ma obecnie sieć 160 restauracji w ośmiu krajach Europy. W Polsce zadebiutuje już latem. W ciągu najbliższych 5 lat planujemy otworzyć dziesięć restauracji - mówi w rozmowie z Retailnet Adam Mularuk, Prezes Zarządu L’Osteria Poland
Portugalia stanie się 18 krajem, gdzie odwiedzić będzie można sklepy Pepco. Pierwsza placówka zostanie otwarta 18 maja w Coimbrze, liczącej blisko 100 tysięcy mieszkańców stolicy regionu położonego w centrum kraju.