

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarządzany przez EPP Outlet Park Szczecin wzmocnił swoją ofertę przeznaczoną dla fanów aktywności sportowych o flagowy salon adidas. W nowo wynajętej przestrzeni klienci znajdą szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, które łączą najnowsze trendy z funkcjonalnością. Salon, otwarty przez adidas…
E-commerce stanowi nieco ponad 30 procent sprzedaży marki. Szacujemy, że w najbliższych latach będzie rósł nieco wolniej i nie przekroczy 40 procent. Nie wynika to z zatrzymania rozwoju e-commerce, a z bardzo dynamicznej ekspansji sieci stacjonarnej. W 2022 roku licznik otwarć nowych sklepów powinien przekroczyć…
Qulinarium w Manufakturze zyskało nowego najemcę – restaurację Thai Wok, dzięki której goście mogą przenieść się w swojej kulinarnej podróży aż na daleki Wschód i skosztować niesamowitych połączeń smaków i kolorów. Wszystko to, za sprawą oryginalnych receptur opartych na bazie tajskich składników, serwowanych prosto…
JLL prezentuje nową, globalną myśl przewodnią marki: See A Brighter Way. Podkreśla tym samym kompleksowość oferowanego doradztwa odpowiadającego na aktualne wyzwania i potrzeby współczesnego biznesu. W komunikacji do swoich klientów oraz partnerów biznesowych uwypuklona została rola JLL w wytyczaniu JASNEJ przyszłości dla…
Grupa VRG chce w 2023 roku zwiększyć powierzchnię o 3,7 proc. Planuje wydatki inwestycyjne na przyszły rok na ok. 42 mln zł – podała spółka w raporcie kwartalnym. „W roku 2023 przewidziane jest zwiększenie powierzchni grupy o 3,7 proc. w stosunku do końca 2022…
MediaMarkt modernizuje kolejne markety, dostosowując je do aktualnych światowych trendów oraz potrzeb współczesnych użytkowników sprzętów i gadżetów elektronicznych. Otwarcie w nowej formie świętują 17 listopada sklepy sieci w Kielcach, Nowym Sączu, Radomiu i Rzeszowie. Wydarzeniom towarzyszą oferty promocyjne. Z myślą o zmieniających się potrzebach…
Do listy kreatywnych przestrzeni handlowych zaprojektowanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce dołączył #VisitKraków, otwarty w październiku 2022 r. na krakowskim lotnisku Balice. Sklep w oryginalny sposób łączy funkcje komercyjne z rozrywkowymi. Regały zapełnione pamiątkami i specjałami rodem z Małopolski zostały tu wkomponowane w trzy bajkowe, pełne…
Sportano.pl, innowacyjny multibrandowy sklep sportowy online, otworzył zaawansowany technologicznie stacjonarny sklep w największym warszawskim retail parku Homepark Targówek. Podpisana w grudniu 2021 roku umowa obejmuje powierzchnię handlową równą niemal 2500 mkw. oraz powierzchnie zewnętrzne. – Homepark Targówek to w tej chwili…
Polska Rada Centrów Handlowych stanowczo sprzeciwia się kwestionowaniu wiarygodności danych dotyczących odwiedzalności i obrotów w centrach handlowych. Indeks obrotów PRCH (Turnover Index) od 14 lat opracowywany jest w oparciu o wyniki przekazywane właścicielom i zarządcom obiektów handlowych bezpośrednio przez najemców na postawie odpowiednich…
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje, że umowy najmu w galeriach handlowych powinny być wyrażone w złotówkach, a nie w euro. Obecnie większość najemców jest zobligowanych do podpisywania umów z czynszem wyrażonym w euro. Takie rozwiązanie jest nieuzasadnione i niesprawiedliwe dla sklepów czy punktów usługowych,…
Centra handlowe muszą się nauczyć zarabiać mniej, bo inaczej nie przeżyją. Zawsze powtarzam, że najważniejsi są najemcy. Pracujemy dzięki najemcom, a nie odwrotnie. – w rozmowie z SCFNews mówi Yoram Reshef , wiceprezes Blue City sp. z o.o. Jak dzisiaj wygląda sytuacja Blue City…
W Galerii Warmińskiej ponownie otwarto salon obuwniczy CCC. Nowa przestrzeń zajmuje teraz 712,67 m2. „Kiedy najemca zgłosił nam potrzebę powiększenia salonu, wiedzieliśmy, że będzie wiązać się to z dodatkowymi kosztami, ale podjęliśmy to wyzwanie. W sytuacji, kiedy sąsiadującemu lokalowi kończyła się umowa…