

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
ESG nie jest już opcją, ale koniecznością w zarządzaniu nieruchomościami. Z początkiem br. firmy w Polsce zaczęły podlegać przepisom dotyczącym raportowania pozafinansowego za sprawą dyrektywy CSRD.
18 lutego stanowisko prezesa Leroy Merlin Polska objął Matthieu Pihery. Jego nominacja jest kluczowym krokiem w dalszym rozwoju Leroy Merlin i umacnianiu pozycji firmy na polskim rynku.
Marka Ania Kruk otworzyła swój pierwszy lokal na Dolnym Śląsku. Nowy lokal o powierzchni 50,4 mkw. znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Wroclavia.
W perspektywie najbliższych pięciu lat planujemy otworzyć kolejnych sto sklepów – mówi Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju Maxi Zoo Polska, w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl
Marka Rituals wybrała Galerię Olimpia na miejsce swojego debiutu w Bełchatowie. 26 lutego otworzy swój salon. Zarządcą galerii jest EPP - wystawca targów SCF 2025 Spring.
Wojas rozbudowuje sieć salonów w nowym koncepcie. Najnowszy sklep został otwarty w nowej lokalizacji w Cuprum Arena w Lubinie. Klienci znajdą teraz skórzane obuwie i galanterię klienci na poziomie 1.
BLIK właśnie skończył dziesięć lat. W ciągu tej dekady użytkownicy wykonali 7 mld transakcji, a ich łączna wartość zbliżyła się do biliona złotych. Liczba transakcji w ub.r. wyniosła ponad 2,4 mld.
Według wyników raportu, ponad 42% respondentów traktuje centra handlowe jako przestrzenie gastronomiczne, a 35% jako miejsca rozrywki. Dla 1/3 badanych są one także miejscem spotkań towarzyskich.
CCC zapowiada zmiany w swoim koncepcie eObuwie. Nowe plany zakładają wejście do mniejszych miejscowości, powyżej 60-70 tys. mieszkańców oraz posiadanie 208 sklepów stacjonarnych do końca 2027 r.
Strategia niskich, równych cen, a także budowanie zaufania wśród klientów przynosi efekty. Widoczne jest to w wynikach Lidl Polska, który w IV kw. ub.r. osiągnął ponad 7-proc. wzrost obrotu like4like.
Giacomo Conti kontynuuje strategię optymalizacji i ekspansji sieci salonów. Właściciele marki koncentrują się na efektywności działań wewnętrznych oraz dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów.
Zbliża się wiosenna edycja targów SCF 2025 Spring, które odbędą się na w dniach 8-9 kwietnia w Warszawie. Do 16 wzrosła liczba przedstawicieli marki LPP.