komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dariusz Miłek, CCC: naszą aspiracją jest osiągnięcie 12 mld zł przychodu
Grupa CCC w Q4 2024 osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto.
PRCH: klienci rzadsze wizyty nadrabiają wyższymi wydatkami
W lutym br. obroty centrów handlowych spadły o 2,8% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., przy jednoczesnym spadku liczby odwiedzin. Jednak o 2,4 % wzrósł współczynnik konwersji
EPP: coraz dłuższa lista najemców Galerii Veneda
Do grona najemców Galerii Veneda dołączyła marka Triumph. Otworzyła ona swój salon 26 kwietnia. Salon Triumph znajduje się pomiędzy salonami Reserved a Wojas.
NEINVER powraca w maju z kolejną edycją autorskiej akcji dla klientów
NEINVER uruchamia w maju wiosenną edycję Jungle Night w pięciu centrach outletowych FACTORY. Jungle Night generuje rekordowy ruch klientów, zwiększoną konwersję oraz znaczące wzrosty sprzedaży.
Medicine kontynuuje ekspansję u południowych sąsiadów
Marka Medicine umacnia swoją pozycję w Czechach. Otworzyła ona czwarty salon w stolicy Czech, Pradze. Jest to zarazem ósmy sklep Medicine na rynku czeskim.
Sieć Empik debiutuje w kolejnym mieście
29 kwietnia zostanie otwarty premierowy salon Empik w w Wyszkowie. Jego powierzchnia to 240 mkw. Został zaprojektowany w formacie wolnostojącym, z wygodnym dostępem bezpośrednio z ulicy.
Wystartowała budowa kolejnego Smart Parku
Rozpoczęły się prace budowlane przy nowym parku handlowym Smart Park w Jaworze. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach i dostarczy łącznie 11 000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu (GLA).
Apsys stawia na inkluzywność i dostępność zarządzanych centrów handlowych
Polska przygotowuje się do wejścia w życie ustawy Polskiego Aktu o Dostępności. Apsys Polska podjął kompleksowe działania na rzecz otwartości, inkluzywności i zrozumienia różnorodności.
Dreslow: nowa marka zadebiutowała na rynku
24 kwietnia został otworzony w Westfield Arkadia w Warszawie pierwszy w Polsce butik Dreslow, który oferuje modę projektantów cyrkularnych. 15 maja zostanie otworzony kolejny w Galerii Młociny.
Kamalion umacnia pozycję w stolicy Małopolski
Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzył nową punkt w Centrum Handlowym Factory Kraków. Jest to trzecia lokacja marki w tym mieście, a 27 w Polsce.
EPP: Galeria Echo w Kielcach wzmacnia tenant mix
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Do grona najemców dołączył KODANO Optyk oraz marka Milano Uomo. Swoją lokalizację zmienił Inglot.
Teletorium umacnia swoją pozycję w stolicy
Teletorium kontynuuje ekspansję. Nowy punkt marki został otwarty w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Nową wyspę klienci znajdą na poziomie -1, tuż obok Deichmanna.