komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
InPost oferuje szybkie dostawy dla klientów platformy Amazon w Polsce
InPost wydłuża godziny graniczne dostaw paczek do swojej sieci logistycznej realizowanych przez Amazon.pl. Od 29 kwietnia przesyłki dostarczone do InPost tafią do odbiorcy tego samego dnia.
POLOmarket inwestuje w ulepszoną aplikację
POLOmarket wdrożyła istotne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja POLOappki oferuje odświeżony interfejs oraz szereg usprawnień zwiększających komfort użytkownika.
Balmain Group: czołowi najemcy otworzyli sklepy w Galerii Panorama
Swoje sklepy w Galerii Panorama w Poznaniu otworzyły marki TEDi i Action. Otworzyły swoje sklepy 6 marca i 5 kwietnia. Powierzchnia handlowa sklepu TEDi to 820 mkw., a Action to 1,000+ mkw.
Znamy pierwszą firmę, która skorzysta z nowego “sklepu marki” na Allegro
Na Allegro wystartował nowy koncept "sklepu" marki". Pierwszą przestrzeń w nowym formacie udostępniła marka Inglot. To pierwsza z zapowiadanych zmian na Allegro dla marek i kupujących.
Nhood w swojej pierwszej kampanii wizerunkowej stawia na nową koncepcję w branży retail
Nhood rozpoczął pierwszą kampanię wizerunkową. Eksponuje ona ideę upcyklingu, który w branży nieruchomości oznacza tworzenie miejsc o nowych funkcjach i wartościach, z uwzględnieniem ich historii.
Właściciel Netto planuje przyspieszyć tempo otwarć
Zarówno przychody, jak i zyski Grupy Salling wzrosły w 2024 roku. Osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld DKK napędzane wzrostem w istniejących sklepach oraz 52 nowych placówkach.
[ANALIZA] Cushman & Wakefield: ożywienie inwestycyjne na rynku obiektów handlowych
W I kw. sektor nieruchomości handlowych odnotowuje wyraźne ożywienie w obszarze transakcji inwestycyjnych. Rosnący apetyt inwestorów, wspiera stopniową poprawę dostępności finansowania,
Esotiq & Henderson chce wejść na nowe zagraniczne rynki poprzez marketplace’y
Sprzedaż Grupy Esotiq & Henderson w 2024 r. wyniosła 298 mln zł, rosnąc o 8% rok do roku. EBITDA wzrosła o 13,9% rdr, osiągając 35,9 mln zł, skonsolidowany zysk operacyjny wzrósł do 18,46 mln zł.
Sylwester Cacek, Sfinks Polska: idziemy w kierunku całkowitej franczyzy
Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska w 2024 r. wyniosły w 206,8 mln zł. Były wyższe o 8,8% niż rok wcześniej. W ubiegłym roku grupa uruchomiła 9 nowych restauracji.
Krakowski Kredens otworzył pierwszy sklep i zapowiada dalszą ekspansję
Marka Krakowski Kredens powróciła na rynek w odświeżonej formie. Najpierw w grudniu ubiegłego roku uruchomiła sklep internetowy, a w kwietniu został otwarty sklep w warszawskim KEN Center.
G City: coraz dłuższa lista najemców Promenady
Promenada nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Marka CCC otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni ponad 1600 mkw. Do grona najemców dołączył też Pasibus.
Redkom Development wzmacnia dział leasingu
Redkom Development sukcesywnie wzmacnia zespół. Z początkiem kwietnia dołączył Sebastian Paciorek obejmując stanowisko Senior Leasing Manager’a.