W krakowskiej Galerii Bronowice nowy salon otworzył Ochnik. Ma powierzchnię 325 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze galerii. Powstał on w nowej koncepcji "shop in shop".
W krakowskiej Galerii Bronowice nowy salon otworzył Ochnik. Ma powierzchnię 325 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze galerii. Powstał on w nowej koncepcji "shop in shop".
Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram. Usługa ta została już uruchomiona w 90 hipermarketach Carrefour, a w najbliższym czasie obejmie wszystkie duże sklepy tej sieci w kraju.
Do firmy Savills dołączyła Paulina Stach. Objęła ona stanowisko Director Retail Property and Asset Management. Ekspertka posiada 15-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem centrów handlowych.
Spółka półka Rossmann SDP wpłaciła do budżetu państwa z tytułu podatku CIT za 2023 rok ponad 322 mln zł. To najwyższy podatek zapłacony przez firmę od 1993 roku,
Sieć sklepów RRmoto dołączyła do grona najemców Morskiego Parku Handlowego w Gdańsku. Nowy salon stacjonarny o powierzchni 1140 mkw. to kolejny krok w dynamicznym rozwoju firmy.
Peek & Cloppenburg kontynuuje swoją ekspansje w Polsce i 26 września otworzył swój 12. salon.
Jednopiętrowy sklep mieści się w centrum handlowo-rozrywkowym Galaxy w Szczecinie.
Grupa Sfinks Polska miała w I półroczu 2024 r. 99,5 mln zł przychodów ze sprzedaży gastronomicznej (bez sieci Piwiarnia), co oznacza ich wzrost o 10,8 proc. rdr.
Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group, znana z unikatowego podejścia do stylu i zrównoważonego rozwoju dynamicznie rozszerza swoją obecność na rynkach międzynarodowych.
Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i w ostatnich dniach września otwiera 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów. Aż 11 nowych placówek sieci wyposażone jest w lady tradycjne.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Esotiq & Henderson wyniosły 135,6 mln zł. Zysk brutto na sprzedaży osiągnął 94,2 mln zł (wzrost o 17% r/r).
2 października drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Kiełczewie przy ul. Poznańskiej 19. Jego powierzchnia sprzedażowa to 495,94 mkw. Będzie to 39. sklep dm w Polsce.
Rituals Cosmetics otworzyła swój pierwszy salon w Bukareszcie. Za przygotowanie strategii wejścia na nowy rynek odpowiada zespół CEE z siedzibą w Polsce. Powierzchnia nowego sklepu to 205 mkw.
Skutecznie zaplanowany budżet nieruchomości handlowych pozwala na kontrolę płynności finansowej. Ułatwia także antycypowanie potrzeb i podejmowanie trafnych decyzji inwestycyjnych.