komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
MONNARI TRADE notuje wzrosty w dwóch z trzech brandów
Grupa MONNARI TRADE S.A. osiągnęła w III kw. 2025 r. przychody 84,6 mln zł, o 23% wyższe niż rok wcześniej. Na koniec września prowadziła sprzedaż w 302 salonach wszystkich marek.
Burger King kontynuuje ekspansję na rynku polskim
17 października w Krakowie otworzy się nowa restauracja Burger King – 8. w stolicy Małopolski. Marka zaprosi gości do nowoczesnej przestrzeni w kolejnej galerii handlowej w mieście.
Wojas modernizuje i otwiera nowe salony
Marka Wojas umacnia swoją pozycję i 11 października 2025 roku w CH Karuzela Kołobrzeg otworzyła nowy salon. Oferuje on nowoczesną przestrzeń, szeroki wybór obuwia i akcesoriów.
Paweł Materny: San Park to projekt, który żyje i przyciąga ludzi
San Park w Piasecznie świętuje rok działalności. Twórca projektu, Paweł Materny, podkreślał podczas #scf2025fall, że obiekt wyróżnia się ofertą i stał się ważnym punktem lokalnego krajobrazu.
JB Development potwierdza swoją silną pozycję na rynku
W trakcie #scf2025fall JB Development zaprezentował na stoisku Karuzela 11 obiektów pod marką Karuzela oraz ponad 15 realizacji partnerskich, zdobywając nowe kontakty i wzmacniając relacje biznesowe.
Jula otwiera 25. sklep w Polsce i debiutuje w kolejnym mieście
15 października w centrum handlowym S1 Dąbrowa Górnicza otworzy się pierwszy w mieście i zarazem 25. w Polsce multimarket Jula. To już piąty sklep sieci w województwie śląskim.
G City: nowe smaki, technologie i styl w warszawskiej Reducie
Jesień w warszawskiej Reducie przynosi nowe smaki, modę i technologię. Do centrum dołączają marki oferujące azjatyckie buliony, elektronikę, bieliznę na miarę i biżuterię inspirowaną astrologią.
Sylwester Cacek, Sfinks Polska: trzeci kwartał przyniósł najlepsze wyniki sprzedaży
Przychody restauracji Sfinks Polska od stycznia do września 2025 r. wyniosły 159,07 mln zł, co oznacza wzrost o 3,1% r/r. Na koniec III kwartału 2025 r. działało 77 lokali.
[WYWIAD] Dorota Szerafin, LCP: podwajamy portfel – cel to miliard euro w dwa lata
Największym wyzwaniem nie jest dziś budowa czy zakup, ale znalezienie właściwych partnerów do dalszego rozwoju - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Dorota Szerafin, LCP Poland, część M Core.
E-commerce napędza wyniki Grupy Kapitałowej Esotiq & Henderson
We wrześniu GK Esotiq & Henderson osiągnęło 23,6 mln zł przychodów, wzrost o 5% r/r. Przychody ze sprzedaży online wyniosła ok. 7,1 mln zł i była wyższa o 64 proc. rok do roku.
Galeria Askana zwiększa footfall dzięki mobilnej wrotkarni
Od 18 do 25 października w Galerii Askana funkcjonować będzie mobilna wrotkarnia. Wrotkarnia zlokalizowana będzie na pasażu przy Biurze Podróży Wakacje.pl.
ESG: centra Designer Outlet po raz kolejny organizują akcję dla swoich klientek
W październiku w trzech centrach Designer Outlet trwa akcja „Różowa wstążka”. Klientki i mieszkanki okolic mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach.