komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Biedronka rozwija sieć automatów paczkowych
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę. Automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce.
Castorama: rebranding sklepu Brico Depot w Puławach
Po 13 latach działalności Brico Depot w Puławach przeszło metamorfozę. Od 5 marca funkcjonuje pod marką Castorama Polska. Rebranding Brico Depot to kolejny krok w umacnianiu marki Castorama.
EPP: Coraz dłuższa lista najemców M1 Marki
Zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 Marki nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka DIVERSE. Jej sklep klienci znajdą w sąsiedztwie salonu BIG STAR.
Klepierre: Sadyba Best Mall wzmacnia ofertę beauty
Sadyba Best Mall kontynuuje dynamiczny rozwój i nawiązuje współpracę z kolejną marką. Marka Hdrèy otworzyła swój salon. Klienci znajdą go na parterze pomiędzy sklepami Pandora i Etam.
Decathlon kontynuuje ekspansję i debiutuje w kolejnym mieście
29 kwietnia Decathlon otworzył swój pierwszy sklep w tym roku. Znajduje się w Zakopanem przy ul. Krupówki, 14A i jest to pierwszy sklep sieci w mieście. Zajmuje prawie 700 mkw. powierzchni.
G City: znane marki wracają do Atrium Kasztanowa
W Atrium Kasztanowa trwa sezon powrotów. Po przerwie spowodowanej remontem ponownie otwarty został lokal KFC, a kilka dni wcześniej, do swojego dawnego miejsca wrócił salon Quiosque.
Tuk Tuk otworzył pierwszą restaurację poza Warszawą
Kontynuując rozwój sieć Tuk Tuk otworzyła pierwszy punkt poza Warszawą. 1. maja sieć zadebiutowała w Sopocie. Lokal mieści się w FOOD HALL Krzywy Domek.
Pasibus ma już siedem lokalizacji w stolicy
25 kwietnia 2025 roku Pasibus otworzył siódmą lokalizację w Warszawie. Mieści się w CH Promenada. Restaurację Pasibus klienci znajdą na pierwszym piętrze.
EPP: nowa odsłona kluczowego najemcy w Outlet Park
Należący do EPP Outlet Park w Szczecinie nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Nowy, odświeżony salon otworzyła marka CCC. EPP jest wystawcą targów #scf2025fall.
Mex Polska stawia na dalszy organiczny wzrost
Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody Mex Polska S.A ze sprzedaży grupy kapitałowej za I kwartał br. powinny osiągnąć prawie 26 mln zł. Pozwoli to na osiągnięcie ponad 15% wzrostu.
Enata Bread umacnia pozycję Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni na Dolnym Śląsku
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni konsekwentnie realizuje strategię ekspansji. Sieć otworzyła 15. i 16. piekarnio-kawiarnię w stolicy Dolnego Śląska, Wrocławiu.
Apsys: coraz dłuższa lista najemców Posnanii
Posnania nieustannie poszerza swoją ofertę. 28 kwietnia został otwarty nowy punkt na mapie obiektu - Twinkle Candle. Lokal marki klienci znajdą na parterze Posnanii.