komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mango, z działem dla mężczyzn, otwiera nowy salon we Wroclavii
Mango, hiszpańska marka odzieżowa, otwiera nowy salon we Wrocławiu, tym samym kontynuując poszerzanie swojej oferty na lokalnym rynku. Salon będzie miał dział dla mężczyzn.
Quantum/VANSTAR buduje portfel nieruchomości handlowych
Należące do Quantum/VANSTAR centrum handlowe SEKUNDA w Jędrzejowie to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obiektów handlowych w regionie.
Fit+, sieć bezobsługowych siłowni chce otwierać rocznie 20 lokalizacji
Aktualnie funkcjonuje 7 siłowni Fit+ i 8 jest w budowie. Cztery kolejne siłownie zostaną otwarte we wrześniu. W każdym roku Fit+ chce otwierać ok. 20 nowych siłowni.
Znana marka bieliźniarska powraca do Gemini Park Tarnów
Do grona najemców Gemini Park Tarnów ponownie dołączy Triumph. Jedna z czołowych marek na globalnym rynku bielizny wzmocni dynamicznie rozwijający się segment bieliźniarski w centrum.
Designer Outlet Sosnowiec ma nowy salon Puma
Po 2 miesiącach prac remontowych, zmodernizowany salon Puma w Designer Outlet Sosnowiec powrócił do zajmowanego wcześniej, stałego lokalu o powierzchni 346 mkw.
G City: studio IKEA i inni nowi najemcy w Promenadzie
Warszawska Promenada poszerza swoje portfolio, a do grona najemców dołączyły nowe, inspirujące marki. Dziś ofertę centrum wzbogaciło Studio planowania i zamówień IKEA.
Drogeria dm rozwija się w Łodzi i wchodzi do Centrum Handlowego M1
Największa drogeria w Europie zaprasza łodzian na zakupy do kolejnego sklepu w mieście. Otwarcie nowego sklepu drogeria dm zaplanowane jest już na 26 czerwca w Centrum Handlowym M1.
InPost nawiązuje współpracę z brytyjską Grupą Debenhams
InPost podpisał umowę z Grupą Debenhams – brytyjskim potentatem w handlu e-commerce i jest teraz główną formą dostawy m.in. dla marek Dorothy Perkins, Coast, Warehouse, boohoo i Nasty Gal.
[WYWIAD] Jacek Wesołowski, Trei: oczekiwana jest większa aktywności na rynku exitów
Jak euro będzie taniało, złotówka też, to pojawi się coraz więcej dużych portfeli gotowych do skupowania parków - mówi Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland.
Action ma w Europie już 3 tysiące lokalizacji
Sieć Action otworzyła swój 3000. sklep w Europie, który zlokalizowany został w San Rocco al Porto we Włoszech. Sieć działa już na 13. europejskich rynkach.
[ANALIZA] Shopfully: Polacy najbardziej oszczędzają na elektronice, meblach i odzieży
W tym roku Polacy ograniczają swoje wydatki przede wszystkim na elektronikę. Ten obszar wybiera ponad 37% ankietowanych. Niewiele mniej wskazań mają meble domowe oraz ubrania.
Na #scf2025fall Womak pokaże jak Swoja Olimpia realizuje ideę 5-minutowego miasta
Podczas #scf2025fall Womak zaprezentuje centrum Swoja Olimpia, czyli koncept 5 minutowego miasteczka, wraz z dalszymi planami obejmujący rozbudowę o kolejny budynek.