komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mapa handlowa SOHO by Yareal wzbogaciła się o kolejnego najemcę
BABA Body & Social Club to kolejna marka, która pojawi się w warszawskim SOHO by Yareal. Autorski koncept treningowy zagospodaruje lokal o powierzchni blisko 230 mkw. na parterze budynku KARDAN.
Apsys: Tatuum wraca do korzeni – nowy butik w Manufakturze
Tatuum powraca do Manufaktury po 10-letniej przerwie. Butik jest zlokalizowany na parterze budynku galerii handlowej, pomiędzy sklepami VENEZIA i Kazaar.
[BADANIE] EY-Parthenon: Allegro, Rossmann i Empik liderami zaufania konsumentów
Allegro, Rossmann i Empik liderami badania EY-Parthenon. W spożywczych wygrywa Lidl, w RTV/AGD Media Expert. Kluczowe kryterium to zaufanie (14,9%).
Kampanie pro-sale centrów Gemini Park nagrodzone przez jury PRCH Retail Awards
Gemini Holding zna przepis na kampanie prosprzedażowe. Podejście zostało docenione przez jury PRCH Retail Awards, które przyznało centrom Gemini Park nagrody w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”
LCP i Refield po raz trzeci w tym roku – Pasaż Bartoszycki dołącza do rodziny M Park
LCP Poland już po raz trzeci w bieżącym roku finalizuje projekt z Refield. W chwili otwarcia Pasażu Bartoszyckiego LCP potwierdziło jego zakup oraz zmianę nazwy na M Park Bartoszyce.
Rafał Czapul nowym dyrektorem kreatywnym Lavard
Nowy rozdział Lavard to nie tylko zmiana struktury, technologiczna transformacja. To także nowy dyrektor kreatywny odpowiedzialny za kolekcję męską Lavard - Rafał Czapul.
Pierwszy klub Xtreme Fitness Gyms w stolicy Podkarpacia
W kompleksie Olszynka Park w Rzeszowie otwarto pierwszy w mieście klub Xtreme Fitness Gyms. Oferuje pięć starannie zaprojektowanych stref treningowych, każda z własnym charakterem i przeznaczeniem.
[RAPORT] Elżbieta Majdan, Savills: rynek handlowy jest w fazie odbicia
Stacjonarny handel wraca do łask. Najlepiej radzą sobie obiekty łączące sprzedaż, usługi i doświadczenia klienta. Polska wpisuje się w ten trend dzięki dynamicznemu rozwojowi parków handlowych.

Sylwester Cacek, Sfinks Polska: zmiany wpływają na poprawę efektywności
Wstępne przychody Sfinks Polska w III kw. wyniosły 11,3 mln zł wobec 17,7 mln zł w ub.r. Spółka osiągnęła 1,9 mln zł zysku ze sprzedaży (+1,2 mln zł) oraz 0,2 mln zł zysku netto (+0,5 mln zł r/r).
Marcin Szyguła, WITTCHEN: trzeci kwartał pozwolił odwrócić tendencje spadkowe
Przychody Grupy WITTCHEN w III kw. wyniosły 119,8 mln zł (+4% r/r). Zysk operacyjny wzrósł do 13,1 mln zł (+14%), EBITDA do 21,3 mln zł (+10%), a zysk netto do 8,9 mln zł (+2%).
ESG: JYSK inwestuje w farmę paneli słonecznych
Dzięki 4000 paneli słonecznych centrum dystrybucyjne JYSK w Radomsku wytwarza do 30% własnej energii z OZE, wspierając firmowy cel redukcji emisji CO₂.
NEINVER notuje 5-procentowy wzrost obrotów
NEINVER zanotował 5% wzrost sprzedaży w okresie I–X. Wzrost przyspieszył wiosną i utrzymał się latem. W III kw. sprzedaż wzrosła o ponad 6% r/r, a w październiku o 6,5%, wzrosła tez liczba klientów.




