Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Intersport ma ponad 13. procentowy wzrost sprzedaży

W  pierwszym kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. Intersport Polska miała łączne przychody netto w wysokości 56.915 tys. zł, czyli o 13,1% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 50.307 tys. zł) Obroty netto…

AmRest: Dobre wyniki w drugim kwartale 2022

Drugi kwartał tego roku AmRest Holdings SE może zaliczyć do bardzo udanych. Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął w Q2 2022 poziom 122,7%. Kluczowe informacje Q2 2022: – Rekordowe skonsolidowane przychody, wyniosły 606 mln EUR, co oznacza wzrost o 30,4% rok…

Marcin Pilarski, Payback: Notujemy rekordowe zainteresowanie

Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem. Letnia loteria Kaufland Polska, „Tanie lato z bp”, akcja multipartnerska „Wyspa Skarbów” sprawiły, że w lipcu do Programu zapisało się ponad dwa razy więcej…

Posnania odnotowuje wzrost wyników, czyli siła stacjonarnych zakupów.

Jeszcze niedawno przewidywano znaczące zmiany w branży handlowej. Wszystko za sprawą rosnącej w czasie pandemii popularności zakupów online. Najnowsze badania wykazują, że prognozowany trend nie znajduje odzwierciedlenia we wracającej do normy rzeczywistości. Potwierdzają to wyniki największego centrum handlowego w Wielkopolsce. W drugim kwartale 2022 Posnania…

Galeria Północna: Wyjątkowy Prezent wprowadza bezobsługowe Voucheromaty

Pierwszy w Polsce i drugi w Europie automat samoobsługowy do zakupu voucherów na prezenty w formie przeżyć został uruchomiony w Galerii Północnej w Warszawie. To innowacja z dużym potencjałem i ukłon w stronę Klientów, zapewniający łatwą dostępność do różnorodnych prezentów.  Rynek prezentów w formie przeżyć istnieje w Polsce od 15 lat.…

empik-com-zakupy-fitness

EmpikPlace ma 100 proc. dynamikę sprzedaży rok do roku

Dominującym modelem biznesowym w segmencie e-commerce stały się marketplace’y, odpowiadające już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one sklepom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego Sprzedawcy coraz częściej dywersyfikują platformy sprzedażowe, na których są obecni ze swoją ofertą. Jednym z liderów…

CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Czy życie w duchu „Zero Waste” może być proste i wygodne? Oczywiście, że tak! Udowadnia to CCC z InPostem, przekonując Polaków, że każdy może dbać o planetę i minimalizować ślad węglowy. Teraz jest to możliwe dzięki rozszerzeniu usługi EKOzwrotów o buty i ubrania. Grupa CCC jako wyłączny…

Drogerie dm ruszają z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

W najbliższą sobotę, 6 sierpnia w godzinach 12.00-13.00 wolontariusze z Fundacji im. św. Jadwigi zasiądą przy kasie w drogerii dm we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134. Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez odwiedzających dm konsumentów Fundacja zbierze środki, które zostaną przeznaczone…

GUESS swoją logistykę powierzył Arvato Supply Chain Solutions

GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej, która zdywersyfikowała swoje operacje logistyczne i powierzyła ich obsługę Arvato Supply Chain Solutions. Usługi logistyczne świadczone są w centrum magazynowym CLIP w Jasinie k. Poznania, zarówno dla kanału e-commerce, jak i B2B (business-to-business). GUESS…

Nowy e-serwis LANCERTO skrojony na miarę czasów

Serwis internetowy LANCERTO przeszedł metamorfozę estetyczną i funkcjonalną. Nastąpiła również równoległa cyfryzacja salonów stacjonarnych. Zmiany przeprowadzono metodycznie, wychodząc od badań, poprzez warsztaty twórcze, projekty wstępne i testy. Prace trwały rok. Dziś strona internetowa marki, niczym najlepszy garnitur, skrojona…

ECE: Rośnie znaczenia jedzenia na wynos w galeriach handlowych

Obiekty handlowe modernizują przestrzenie restauracyjne wzbogacając je o strefy relaksacyjne czy coworkingowe. Długi okres pandemii wpłynął zarówno na odwiedzalność foodcourtów jak i nawyki zakupowe. I o ile obecnie klient określany jako „back to normal” chętnie wraca do obiektu i nie chce wytracać doświadczeń zakupowych, to udział jedzenia…