[WYWIAD] Paulina Bauer, C&W: w wielu obiektach dalsze oszczędności są trudne do uzyskania

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W pierwszym kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. Intersport Polska miała łączne przychody netto w wysokości 56.915 tys. zł, czyli o 13,1% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 50.307 tys. zł) Obroty netto…
Drugi kwartał tego roku AmRest Holdings SE może zaliczyć do bardzo udanych. Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął w Q2 2022 poziom 122,7%. Kluczowe informacje Q2 2022: – Rekordowe skonsolidowane przychody, wyniosły 606 mln EUR, co oznacza wzrost o 30,4% rok…
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem. Letnia loteria Kaufland Polska, „Tanie lato z bp”, akcja multipartnerska „Wyspa Skarbów” sprawiły, że w lipcu do Programu zapisało się ponad dwa razy więcej…
Jeszcze niedawno przewidywano znaczące zmiany w branży handlowej. Wszystko za sprawą rosnącej w czasie pandemii popularności zakupów online. Najnowsze badania wykazują, że prognozowany trend nie znajduje odzwierciedlenia we wracającej do normy rzeczywistości. Potwierdzają to wyniki największego centrum handlowego w Wielkopolsce. W drugim kwartale 2022 Posnania…
Pierwszy w Polsce i drugi w Europie automat samoobsługowy do zakupu voucherów na prezenty w formie przeżyć został uruchomiony w Galerii Północnej w Warszawie. To innowacja z dużym potencjałem i ukłon w stronę Klientów, zapewniający łatwą dostępność do różnorodnych prezentów. Rynek prezentów w formie przeżyć istnieje w Polsce od 15 lat.…
Dominującym modelem biznesowym w segmencie e-commerce stały się marketplace’y, odpowiadające już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one sklepom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego Sprzedawcy coraz częściej dywersyfikują platformy sprzedażowe, na których są obecni ze swoją ofertą. Jednym z liderów…
Czy życie w duchu „Zero Waste” może być proste i wygodne? Oczywiście, że tak! Udowadnia to CCC z InPostem, przekonując Polaków, że każdy może dbać o planetę i minimalizować ślad węglowy. Teraz jest to możliwe dzięki rozszerzeniu usługi EKOzwrotów o buty i ubrania. Grupa CCC jako wyłączny…
W najbliższą sobotę, 6 sierpnia w godzinach 12.00-13.00 wolontariusze z Fundacji im. św. Jadwigi zasiądą przy kasie w drogerii dm we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134. Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez odwiedzających dm konsumentów Fundacja zbierze środki, które zostaną przeznaczone…
GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej, która zdywersyfikowała swoje operacje logistyczne i powierzyła ich obsługę Arvato Supply Chain Solutions. Usługi logistyczne świadczone są w centrum magazynowym CLIP w Jasinie k. Poznania, zarówno dla kanału e-commerce, jak i B2B (business-to-business). GUESS…
Aż 83 firmy, 1256 sprzedanych wejściówek i 56 drużyn, po dwuletniej przerwie JLL Polska wraca do organizacji jednego z najważniejszych wydarzeń sektora real estate – JLL 11. Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości 2022. Tegoroczne rozgrywki odbędą się już dzisiaj,…
Serwis internetowy LANCERTO przeszedł metamorfozę estetyczną i funkcjonalną. Nastąpiła również równoległa cyfryzacja salonów stacjonarnych. Zmiany przeprowadzono metodycznie, wychodząc od badań, poprzez warsztaty twórcze, projekty wstępne i testy. Prace trwały rok. Dziś strona internetowa marki, niczym najlepszy garnitur, skrojona…
Obiekty handlowe modernizują przestrzenie restauracyjne wzbogacając je o strefy relaksacyjne czy coworkingowe. Długi okres pandemii wpłynął zarówno na odwiedzalność foodcourtów jak i nawyki zakupowe. I o ile obecnie klient określany jako „back to normal” chętnie wraca do obiektu i nie chce wytracać doświadczeń zakupowych, to udział jedzenia…