komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zdaniem ekspertów JLL 5 lat od wybuchu pandemii Covid-19, polski rynek nieruchomości handlowych z rozpędem wraca do pełni sił. Wizje nieodwracalnego końca tradycyjnego retailu nie sprawdziły się.
Wzorcownia we Włocławku nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapę obiektu powróciła marka Wojas z salonem w nowej odsłonie. Salon Wojas klienci znajdą na 1 piętrze.
Genesis Property rozpoczyna nowy projekt parku handlowego w Końskich. Obiekt powstanie przy ul. Warszawskiej i zaoferuje ponad 6 500 mkw. powierzchni najmu GLA. Komercjalizacja już się rozpoczęła.
Wg danych GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu była wyższa niż przed rokiem o 2,2%. W porównaniu z majem 2025 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 1,8%.
Popeyes uruchamia opcję dostawy we współpracy z platformą Wolt. Jest to kolejny etap ekspansji marki w naszym kraju. Można już zamówić swoje dania z Popeyes z dowozem do 35 minut.
Nhood Services Poland rozwija ofertę CH Auchan Krasne, stawiając na komfort zakupów i strefy wypoczynku. W czerwcu otwarto plac zabaw, a w lipcu wróciła kawiarnia Grycan.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w II kw. przez GK MONNARI TRADE wyniosły ok. 79,3 mln zł i były wyższe o 10,4 % od przychodów rdr. Na koniec czerwca posiadała 304 salonów sprzedaży.
Marka Tous kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła kolejny salon w Warszawie. Powstał w koncepcji według najnowszy koncept SAPIENS EVOLUTION. Zajmuje ponad 100 mkw.
18 lipca został otwarty pierwszy sklep sieci MR.DIY w Warszawie. Zlokalizowany jest w Galerii Wileńskiej. Marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 mkw. na poziomie 1.
Maj 2025 roku przyniósł dalszy wzrost obrotów i stabilizację liczby odwiedzin w centrach handlowych. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2024 roku obroty wzrosły o 2,8%, natomiast footfal o 0,3%.
Centrum handlowe M1 Zabrze rozwija swoją ofertę. Obiekt powitał czterech nowych najemców – na czele z HalfPrice, który otworzył największy salon w mieście. Zmiany objęły niemal 4000 mkw.
Od 24 czerwca mieszkańcy Kalisza mogą cieszyć się kultowymi napojami od Starbucks we własnym mieście. Sieć otworzyła w Galerii Amber nowy lokal o powierzchni 51,2 mkw. plus patio o wielkości 31 mkw.