Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Otwarcie nowego sklepu Homla w Pasażu Łódzkim

Centrum handlowe Pasaż Łódzki po raz kolejny może pochwalić się nowym najemcą. W połowie miesiąca ofertę handlową centrum wzbogacił sklep Homla – popularny salon z produktami wyposażeniem wnętrz. Homla to polska marka z wyjątkowym designem w najlepszej cenie. Aktualnie w Polsce znajduje…

W Lublinie ruszyła kolejna Piekarnio Cukiernia Skalski

Kolejny lokal Skalski Cakes&Cafe działa już w Lublinie. Klienci mogą kupić tu autorskie, oparte na naturalnych składnikach, wyroby piekarskie i cukiernicze z zakładu ostrowieckiej, rodzinnej firmy Skalski. W ofercie są także m.in. dietetyczne dania gotowe, produkty i napoje pochodzące od lokalnych producentów, a przede wszystkim –…

Newbridge spełniło życzenia 250 dzieci z domów dziecka i fundacji

Centra handlowe Newbridge z Krakowa, Torunia oraz Łodzi w mikołajki ponownie zachęcały do dobroczynności, organizując akcje charytatywne skupione na pomocy najmłodszym. W efekcie wsparcie i upominki od św. Mikołaja otrzymało blisko 250 dzieci i nastolatków. Skutki przedłużającej się pandemii są bolesne dla wielu podmiotów, nie ominęły również…

Empik otwiera 300. salon w Polsce. Do końca roku jeszcze 5 nowych sklepów

Empik rośnie w siłę i otworzył swój 300. salon w Polsce. Marka nie zwalnia tempa ekspansji stacjonarnej, przy jednoczesnym rozwoju platformy e-commerce oraz produktów i usług mobilnych. Maksymalna synergia wszystkich kanałów zakupowych pozwala sieci docierać do coraz większej liczby klientów i umacniać pozycję…

InPost daje gwarancje dostaw przed Świętami Bożego Narodzenia

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – jako jedyny operator logistyczny w Polsce wprowadził gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia dla wszystkich przesyłek nadanych do 22 grudnia włącznie. Dzięki temu można zamawiać świąteczne prezenty bez obawy,…

Jan Skowron, Country Manager PL/EE/LT Takko Fashion

[WYWIAD] Jan Skowron, Takko Fashion: mamy 3-cyfrowe plany ekspansji

Rok 2022 nie będzie jedynie czasem ekspansji i powiększania sieci sprzedaży, ale także mocnym wsparciem rynku z pokaźnym budżetem marketingowym, wdrożeniem nowego konceptu, który będzie bliższy polskiemu klientowi i bardziej konkurencyjny względem innych graczy na rynku – mówi w rozmowie z Retailnet Jan Skowron,…

galeria-katowicka

Końcówka roku w Galerii Katowickiej pod znakiem nowych otwarć

Mimo pandemii Galeria Katowicka nie zwolniła tempa nawet na moment, nie wyhamowuje też w końcówce 2021 roku. Zadbała o świąteczny klimat, poszerzyła portfolio najemców i podjęła kolejne działania w kierunku jeszcze większej inkluzywności. Celebrowanie przedświątecznego czasu to w Galerii Katowickiej tradycyjnie dekorowanie centrum światełkami…

HalfPrice wchodzi do Słowacji

W Nitrze powstaje właśnie pierwszy słowacki sklep HalfPrice, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Swoją działalność koncept off-price zacznie tam w kwietniu 2022 roku. Słowacja będzie już piątym zagranicznym rynkiem, na którym zadebiutuje należąca do Grupy…

Pięć nowych klubów Zdrofit i kolejny obiekt Fit Fabric

Benefit Systems planuje otwarcie aż sześciu nowych klubów fitness w 2022 roku, z czego pięć powstanie w Warszawie i jej okolicach w ramach sieci Zdrofit, a jeden, pod marką Fit Fabric, w Łodzi. Operator stawia na różnorodne lokalizacje – od nowoczesnych biurowców, przez centra handlowe, po osiedla mieszkaniowe…

Zmiany w zarządzie Eurocash

Luis Amaral, wieloletni prezes i pośrednio największy akcjonariusz Eurocash, planuje stanąć na czele rady nadzorczej Spółki. Jego intencją jest skoncentrowanie się na opracowaniu dalszej strategii rozwoju Grupy Eurocash oraz przekazanie bieżącego zarządzania Spółką pozostałym członkom zarządu, w tym nowemu prezesowi.…

Świąteczne zakupy na ostatnią chwilę

Chociaż od ponad trzech tygodni trwa sezon zakupów świątecznych, który w tym roku rozpoczął się od promocji „Black Friday”, to przed handlowcami dopiero najgorętszy okres w roku. Powód? Nawet co czwarty Polak (26 proc.) ma dopiero w planach odwiedzić sklepy – wynika z raportu „Zakupy świąteczne…