komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Manufaktura tworzy nowy kids experience
Innowacyjne place zabaw, bezpieczeństwo i relaks na najwyższym poziomie – łódzka Manufaktura ma nową propozycję dla rodzin z dziećmi. Wielka modernizacja centrum była idealną okazją do stworzenia dedykowanej oferty dla tej wymagającej grupy. Rodziny z małymi dziećmi to rozwijająca się wciąż grupa konsumencka,…
Bel-Pol kolejnym najemcą nowej części Gemini Park Tychy
Rośnie nowa część Gemini Park Tychy. Przybywa także najemców, którzy ją wypełnią. Po Action i Multikinie, teraz do grona najemców dołącza Bel-Pol, marka segmentu „home”. W efekcie rozbudowy Gemini Park zyska dodatkowo ok. 7 tys. m kw. oraz ofertę rozrywkową. Obok nowych…
Sfinks rozwija się w modelu combo
Sphinx i Chłopskie Jadło to dwie nowe restauracje na gastronomicznej mapie Wrocławia. Działają pod wspólnym adresem, Plac Solny 18/19, i są prowadzone przez Sfinks Polska, właściciela obu sieci restauracyjnych. O ile w stolicy Dolnego Śląska działają jeszcze cztery inne restauracje Sphinx, to w przypadku Chłopskiego Jadła…
Amazon: w Wielkiej Brytanii pierwszy niespożywczy sklep stacjonarny
Wielka Brytania, będzie pierwszym krajem poza USA, w którym Amazon wprowadził swój nowy “4 Star” concept store. Sklep oferuje tylko wysoko ocenione przez klientów towary, które w sklepie internetowym otrzymały cztery lub więcej gwiazdek. I stąd właśnie nazwa sklepu. Placówka o powierzchni…
[WYWIAD] Agata Brzezińska, Pradera, PRCH: intencją właścicieli galerii jest wspieranie najemców
Jest tylko jeden obszar, w którym nasze zdania (wynajmujących i najemców: przyp. red.) są w sposób naturalny przeciwstawne. To jest obszar czynszowy. Wszystkie pozostałe obszary, wymagają naszej współpracy – mówi Agata Brzezińska, członkini zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych, Head of CEE Pradera…
Netto: proces konwersji sklepów Tesco wciąż dynamiczny
Netto nie zwalnia tempa otwierania sklepów przejętych po sieci Tesco. Po niedawnym przekroczeniu progu 100 placówek poddanych procesowi konwersji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć oddała do użytku kolejnych dziesięć sklepów. Inauguracjom jak zawsze towarzyszą promocje i akcje specjalne. Od maja…
Rośnie sieć pizzerii Stopiątka
W pierwszych dwóch tygodniach września sieć Stopiątka otworzyła 5 nowych pizzerii. Spośród nich, trzy należą do franczyzobiorców już związanych z siecią. – Coraz więcej naszych partnerów decyduje się na inwestycje w kolejne pizzerie. 40 proc. franczyzobiorców to osoby, które prowadzą dwie…
Galeria Łomianki z szerszą ofertą handlowo-usługową
Do grona najemców podwarszawskiej Galerii Łomianki dołączył Masterkom, sieć prestiżowych salonów z branży GSM. Nowy najemca poszerzył zarówno ofertę handlową, jak i usługową obiektu. – W myśl hasła „Naturalnie, wszystko, blisko” staramy się stale uzupełniać i poszerzać ofertę Galerii Łomianki,…
Pepco Group powołuje nowego Dyrektora Operacyjnego
Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland poinformował o powołaniu Trevora Mastersa na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, w celu przyspieszenia realizację planów rozwoju firmy. Trevor Masters w dołączył do Grupy jako Dyrektor…
Inmedio otwiera salon w poznańskim N-Parku
Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej powiększył swoje portfolio o kolejną markę – Inmedio. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. W 2021 roku Napollo przeprowadziło i zakończyło modernizację…
SPAR w po rebrandingu w Poznań Plaza
Supermarket SPAR po zmianie logo otworzył się w galerii Poznań Plaza. To placówka własna sieci, która ma 1482 mkw. sali sprzedaży. Łącznie w Poznaniu działa 7 sklepów w dużym formacie EUROSPAR i 4 supermarkety SPAR. Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych…
Poczta Polska uruchomi 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych
Największa w Polsce sieć „Odbiór w Punkcie” Poczty Polskiej zwiększyła się o aż 30 proc. w stosunku do roku ubiegłego i liczy już ponad 17 tys. Punktów wciąż przybywa. Ppoza rozbudową sieci punktów odbioru spółka pracuje nad uruchomieniem własnych zewnętrznych automatów paczkowych do odbioru…