

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W 2024 roku przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 29,3 mld zł i były o 14,1% wyższe niż w 2023 r. Na koniec 2024 roku sieć posiadała 2688 sklepów.
Kaufland konsekwentnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku, otwierając kolejne sklepy. Najnowsze placówki – w warszawskim Wawrze oraz w Kozienicach – to kolejny krok w strategii ekspansji sieci.
Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza franczyzowa kawiarnia została uruchomiona w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim.
Dla LCP Properties udział w targach SCF 2025 Spring to nie tylko możliwość zaprezentowania całego portfela nieruchomości handlowych M Parków. Także okazja do rozmów na temat zakupów nowych projektów.
Od 21 lutego do 6 marca w Posnanii zagości pop-up Victoria's Secret. Będzie to przedsmak sklepu marki, który zostanie otwarty 7 marca. Będzie to dopiero trzeci sklep Victoria's Secret w Polsce.
NEPI Rockcastle osiągnęło dochód operacyjny netto na poziomie 556 mln euro w 2024 roku. W Polsce firma dokonały akwizycji na kwotę 778 mln euro. Zawarto 133 nowych umów i 241 przedłużeń.
KiK rozpocznie marzec z przytupem, otwierając pierwszy w tym roku sklep. Marka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku zarówno poprzez rozwój sieci, jak i modernizację istniejących salonów.
Monnari Trade otrzymał pozytywną decyzję prezesa UOKiK w sprawie przejęcia kontroli nad Hemoca Holdinggs Limited, właściciela 50,1% akcji spółki Komex, właściciela marki dziecięcej 5.10.15.
Kierowcy pojazdów elektrycznych mogą już korzystać z nowoczesnych stacji ładowania Enefit w CH FORUM w Gliwicach. To kolejna lokalizacja na mapie rozwijającej się sieci Enefit w Polsce.
Od 24 lutego klienci mogą robić zakupy w nowym, przestronnym salonie WITTCHEN w Centrum Handlowym Copernicus w Toruniu. Marka przeniosła się do przestrzeni o powierzchni 122,73 mkw.
TERG nabył drugi etapu inwestycji parku handlowego w Przeworsku, który uzupełni ofertę handlową o nowych najemców. Pierwszy etap obiektu obejmuje niemal 6 800 mkw. powierzchni najmu.
Do oferty gastronomicznej Galerii Pomorskiej dołączyła Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb. Nowy punkt sieci został otwarty 27 lutego. Lokal zajmuje ponad 60 mkw.