[WYWIAD] Krystian Modrzejewski, Newgate Investment: w 2025 zrobimy zakupy za 100 milionów euro
Nowy wielopoziomowy garaż w Designer Outlet Warszawa
Trwająca od ponad roku rozbudowa Designer Outlet Warszawa dobiegła końca. Nowo powstałe lokale handlowe przyjmują kolejnych najemców, a klienci mogą korzystać z przestronnego nowoczesnego garażu wielopoziomowego, który stanowił istotną część prowadzonej inwestycji. Przestronny, zadaszony parking to duże ułatwienie dla odwiedzających…
Fabrice Paumelle, BNP Paribas Real Estate: fundamentalne zmiany w obrazie nowoczesnego handlu mogą jeszcze przyspieszyć
Rok 2020 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, ale również w skali globalnej, został zdominowany przez pandemię COVID-19. Branża modowa oraz rozrywkowo-gastronomiczna w największym stopniu odczuły skutki kilkukrotnych „lockdownów” oraz obostrzeń sanitarnych. – Fundamentalne zmiany w obrazie nowoczesnego handlu w Polsce mogą jeszcze przyspieszyć. Wraz…
Plac Unii z niesłabnącym zaufaniem najemców
Plac Unii zakończył 2020 rok podpisaniem oraz przedłużeniem wielu znaczących umów najmu zarówno w części biurowej, jak i handlowej. Jest to najlepszy dowód na to, że warszawski obiekt wielofunkcyjny cieszy się niezmiennym zainteresowaniem oraz zaufaniem zarówno polskich, jak i zagranicznych firm. Mimo trudnego…
Zmiany w aplikacji lojalnościowej Galerii Bronowice
Pierwszy kwartał 2021 roku upływa w Galerii Bronowice pod znakiem kolejnych nowości i udogodnień dla klientów. Tym razem centrum handlowe postawiło na zmiany w programie lojalnościowym „Strefa Korzyści”. Wraz z nowym rokiem w aplikacji mobilnej pojawiła się możliwość przesłania zdjęcia paragonu prosto…
DeliGoo rozszerza zakres działań i zdobywa nowe miasta
Polski startup DeliGoo, który oferuje dostawy na żądanie, uruchomił oddziały w Krakowie i Lublinie, oferując restauratorom i sklepom z kolejnych miast szybkie dostawy posiłków, zakupów oraz innych przesyłek. Firma jest już obecna w 24 miastach. DeliGoo to startup, który rozwiązuje problem logistyki ostatniej mili w polskich…
Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych
Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, zlokalizowanych…
[WYWIAD] Przemysław Tymczyszyn, Makarun: kryzys zawsze rodzi szanse na nowe projekty
Sytuacja całego rynku jest trudna, a tych, którym się poszczęściło niewielu. Przetrwają tylko najsilniejsi. Kryzys zawsze rodzi szanse na nowe projekty i z kryzysu wywodzi się wiele biznesów. Na pewno nie wolno się poddawać. Trzeba szukać nowych rozwiązań. My czas pandemii wykorzystaliśmy na przygotowanie dwóch…
[WYWIAD] Jérôme Poussin, Notino: rozważamy ekspansję w największych polskich miastach
Mamy 26 sklepów stacjonarnych w Europie, z czego 10 w Polsce. Są one ważnym elementem naszej strategii omnichannel. Dzięki nim możemy budować silniejsze relacje z naszymi klientami i partnerami – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Jérôme Poussin, international and…
Sinsay w najnowszym koncepcie w Galerii Kazimierz
Portfolio Galerii Kazimierz uzupełnił nowy salon sieci Sinsay. Sklep marki został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem Sinsay i zajmuje powierzchnię około 800 mkw. Klienci znajdą w nim nie tylko najmodniejszą odzież oraz akcesoria, ale także będą mieli do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę…
[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: problemy i wyzwania przed którymi stoi branża nie zniknęły
Handel wrócił w galeriach, ale razem z nim nie zniknęły problemy i wyzwania, przed którymi stoi teraz cała branża retail – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. Po trzech lockdownach rynek retail znajduje się w trudnej sytuacji. Wznawiamy działalność, ale z duża dozą niepewności.…
Plantwear uruchamia nowy kanał sprzedaży
Plantwear podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie tej marki. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK. – Ta współpraca jest dla nas…
[RAPORT] PwC: wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie do ponad 160 mld zł
Wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce wyniesie w 2026 roku 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. – tak wynika z danych PwC. – Pandemia i kolejne lockdowny sprawiły, że wiele firm przyspieszyło proces transformacji cyfrowej, stawiając na rozwój kanałów…