[KOMENTARZ] Jacek Malicki, CPI Property Group: w 2025 roku wzrosną inwestycje w parki handlowe
[WYWIAD] Piotr Andrzejewski, Teletorium: nie zatrzymamy rozwoju sieci w obiektach handlowych
Szukamy nowych gałęzi sprzedaży, testujemy dodatkowe usługi. Prowadzimy również renegocjacje umowy najmu, aby uzyskać obniżki czynszu, które są kolejną składową walki o utrzymanie miejsc pracy. Oczywiście nie chcemy się zatrzymywać pod względem rozwoju sieci, bo interesuje nas „ucieczka do przodu” –…
Międzynarodowa wystawa robotów w Toruń Plaza
Toruń Plaza regularnie podkreśla swój handlowo-rozrywkowy profil działalności, dbając nie tylko o portfolio najlepszych marek, ale także organizując szereg ciekawych eventów. Tym razem na klientów toruńskiego centrum czeka RoboPark – wystawa robotów, która zdobyła międzynarodową popularność wśród zwiedzających. Od 26 lutego do 3…
Apsys: nikt nie był przygotowany na taki rok
Zakres pracy, którą musieliśmy wykonać, był nieporównywalny z żadnym innym okresem w historii branży w naszym kraju. Nawiązując do wielokrotnie przywoływanego przysłowia, nikt nie mógł być przygotowany na ciekawe czasy, w których przyszło nam funkcjonować – mówi Justyna Kur, wiceprezes i dyrektor zarządzania nieruchomościami…
Mallson: w Iławie powstanie największy park handlowy w mieście – Era Park Handlowy
Iława jest miastem o wielkim potencjale – dużej sile nabywczej i nadal niskim nasyceniu powierzchnią handlową. Przygotowywana inwestycja będzie największym parkiem handlowym w mieście, z bardzo szeroką i kompleksową ofertą zakupową. Atutem projektu jest doskonała lokalizacja – u zbiegu Alei Jana…
Nowe sklepy w Karuzela Ełk i plany rozbudowy
Park handlowy Karuzela Ełk został oficjalnie otwarty na początku listopada 2020 roku i jest największym obiektem tego typu w województwie warmińsko-mazurskim. Aktualnie inwestor – spółka Karuzela Holding – przygotowuje się do rozbudowy obiektu. – W zawiązku z zapotrzebowaniem na kolejne sklepy planowana…
Dwie marki z portfolio Calzedonia Group w Galaxy
Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy powiększyło ofertę bielizny o propozycję dwóch marek z portfolio Calzedonia Group. W szczecińskim centrum ruszył pierwszy w regionie salon popularnej wśród młodszych konsumentek marki Tezenis i słynącej z elegancji – Intimissimi. – W Galaxy śledzimy najnowsze globalne…
[RANKING] Najpopularniejsze sieci handlowe w Polsce
2020 rok, w związku z wybuchem pandemii Covid-19, przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian w sektorze handlowym. Wśród największych wyzwań tego okresu można wymienić m.in.: czasowe lockdowny, ograniczenia działalności galerii handlowych, zmianę zwyczajów zakupowych konsumentów, trudności z utrzymaniem łańcucha dostaw, a także…
[WYWIAD] Anna Merta, Globalworth: w każdym obiekcie stawiamy na specjalizację tenant mixu
Niezależnie, czy w grę wchodzi komercjalizacja nowego obiektu czy rekomercjalizacja istniejącego zawsze pozyskiwanie najemców jest wyzwaniem dla wynajmujących. Oczywiście rozwiązaniem sytuacji będzie bardzo dobre sprofilowanie każdego przedsięwzięcia z osobna, pod względem klienta docelowego, strefy oddziaływania oraz konkurencyjnego otoczenia. W Globalworth głównym elementem…
[WYWIAD] Grzegorz Lipnicki, Top Secret: pandemia przewartościowała całą branżę fashion
Cały czas optymalizujemy sieć. Chcemy się rozwijać, ale w sposób wyważony i rozsądny. Nie planujemy raczej wielkich skoków na pojawiąjące się wolne powierzchnie. Jesteśmy także w trakcie usprawniania sklepu online. Chcemy dokończyć wdrożenie strategii omnichannel we wszystkich naszych kanałach dystrybucji. Przyszłością będzie…
[WYWIAD] Magdalena Rojewska, Kantory Exchange Group: dywersyfikujemy źródła dochodu
W ok. 90 proc. jesteśmy uzależnieni od turystyki i ruchu transgranicznego. Obecnie notujemy spadek obrotów o ponad 50 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Magdalena Rojewska, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Kantory Exchange…
[KOMENTARZ] Marek Oleksyn, ROA Rasiewicz Oleksyn & Associates: uczciwy biznes w dobie COVID-19 – uniwersalne zasady w szczególnych czasach
Jakkolwiek doświadczeń spowolnienia gospodarczego lat 2008-2009 z wielu powodów nie można w prosty sposób porównywać do obecnej sytuacji na globalnych i krajowych rynkach, to z perspektywy praktyki prawniczej można dostrzec kilka podobnych zjawisk. Jednym z nich jest zwiększenie ilości spraw związanych z nie zawsze uczciwymi zachowaniami…
Fast White Cat: technologia wywołuje wrażenia – case study marki beauty
Marki należące do branży beauty stoją przed zadaniem pokonania dużej konkurencji i wypracowania efektywnego sposobu komunikacji, by dotrzeć do klientek o sprecyzowanych, wysokich oczekiwaniach. Tym bardziej w czasach pandemii. Rosnące wymagania konsumentek wobec wyglądu i działania e-sklepów, mogą być dużym wyzwaniem dla marketingowców…