komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

G City: Promenada wchodzi w wakacyjny czas
Od 27 do 29 czerwca warszawskie CH Promenada zaprasza na wyjątkowy piknik foodtruckowy, który będzie idealnym sposobem na rozpoczęcie wakacji

[ANALIZA] Pięć najważniejszych trendów w handlu detalicznym według Castoramy
Handel detaliczny przechodzi głęboką transformację. Czynniki, jak zmiany geopolityczne, nowe regulacje prawne, postęp technologiczny wymuszają na sieciach handlowych redefinicję strategii.

Neonet kończy sanację i wraca do gry w ekspresowym tempie
13 czerwca 2025 roku okazał się dla nas wyjątkowo szczęśliwy – właśnie wtedy uprawomocniło się postanowienie sądu, które zatwierdziło układ z wierzycielami - informuje zarząd Neonet.

Postępy na budowie Smart Park Jawor – otwarcie już w listopadzie
Budowa Smart Park Jawor, nowoczesnego parku handlowego o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 11 000 m², przebiega zgodnie z harmonogramem.

Kolporter realizuje strategię modernizacji swoich saloników
Sieć Saloników Kolportera dynamicznie się zmienia. W pierwszym kwartale 2025 roku uruchomiono pięć punktów w nowych lokalizacjach. Dodatkowo osiem już istniejących saloników zyskało nowy wizerunek.

ACTION: majowe obroty są większe o ponad 30 procent!
Zarząd ACTION S.A. szacuje, że według wstępnych, szacunkowych danych obroty za maj wynoszą 228 mln złotych. Stanowi to wzrost o ok. 34,9% w stosunku do obrotów osiąganych w maju 2024 roku.

[ANALIZA] Cushman & Wakefield: moda i gastronomia napędzają handlowy popyt w Europie
W 2024 roku aktywność najemców w Europie została ponownie zdominowana przez sieci modowe i gastronomię. Operatorzy rozrywkowi zanotowali największy wzrost zainteresowania powierzchnią.

Hubert Oleksiak, Nhood: podczas #scf2025fall zaprosimy do współtworzenia Wilanów Park
W imieniu Nhood Services Poland, mam przyjemność zaprosić Państwa do współtworzenia Wilanów Park – najbardziej innowacyjnego obiektu mixed‑use w Warszawie - mówi Hubert Oleksiak.

[KOMENTARZ] Adam Iwiński, Hybrid Europe: galerie handlowe muszą połączyć online z offline
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline.

Sosnowiecka Plejada wchodzi w proces gruntownej modernizacji
CH Plejada Sosnowiec po ponad 20 latach działania na rynku przechodzi gruntowną modernizację. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian.

[RAPORT] UCE RESEARCH: coraz więcej Polaków poszukuje zniżek i promocji
Z rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, że najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%.

ECE Projektmanagement: Galeria Kaskada na ścieżce ESG
W sercu miasta znów zrobiło się kolorowo – a to za sprawą efektownych i ekologicznych nasadzeń, które pojawiły się wokół należącej do ECE Galerii Kaskada.