[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Na koniec 2024 roku sieć Dino liczyła 2688 sklepów. W 2024 roku otworzyła 283 nowe sklepy. Powierzchnia sprzedaży sklepów wyniosła 1 061,2 tys. mkw. wobec 947,9 tys. mkw. rok temu.
W IV kw. 2024 roku Grupa Wittchen zanotowała sprzedaż na poziomie 133,0 mln zł. Wstępne dane wskazują, że w całym 2024 roku przychody Grupy sięgnęły 454,1 mln zł.
Najnowszy, 78 już lokal sieci Berlin Döner Kebap, otwarto 27 grudnia 2024 roku w Gorzowie Wielkopolskim, w parku handlowym BIG Gorzów. Jest to już trzeci lokal sieci w tym mieście.
Renata Dąbrowska dołączyła do zespołu Leroy Merlin. Od stycznia piastuje ona funkcję dyrektorki ds. marketplace. Posiada wieloletnie doświadczenie w działach komercyjnych w retail oraz e-commerce.
Galeria Pomorska w Bydgoszczy, wzbogaciła swoją ofertę gastronomiczną o nowy lokal – Yaki Maki. Restauracja została otwarta dla klientów 22 grudnia. Zajęła ona powierzchnię 42 mkw.
Grupa LPP zapowiada ambitne plany na 2025 r. – zamierza podwoić liczbę sklepów marki Sinsay i otworzyć ok. 100 salonów pozostałych brandów oraz zadebiutować na dwóch nowych rynkach zagranicznych.
3 stycznia 2025 roku Starbucks otworzył pierwszą kawiarnię w Nowym Sączu. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów.
Miniony roku w Centrum Handlowym FORUM w Gliwicach stał pod znakiem nowych otwarć, remontów i przenosin lokali dotychczasowych najemców. Wśród nowych najemców są Starbucks i Rituals.
W Miłkowie, na przedmieściach Karpacza powstaje Przystanek Karkonosze, park handlowy o powierzchni 16 000 mkw. GLA. Otwarcie zaplanowane jest na 2 /3 kwartał 2025 roku.
Sieć Kik chce docierać do jak największej liczby klientów. Aby zrealizować ten cel pojawiają się nowe sklepy w kolejnych miastach Polski. W grudniu 2024 dołączyły lokalizacje w 8.miastach.
Xtreme Fitness Gyms nawiązało strategiczną współpracę z ABC Fitness. Dzięki wdrożeniu nowoczesnej platformy ABC Glofox sieć fitness jeszcze skuteczniej realizuje swoje ambitne plany ekspansji.
Nowe technologie i zmieniające się oczekiwania konsumentów nieustannie stawiają przed e-sprzedawcami konieczność szybkiego dostosowywania strategii sprzedażowych i marketingowych.