

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nasz biznes okazał się odporny na pandemię i dobrze się sprzedaje w opcji franczyzy. Powiem więcej, na pierwsze pół roku 2021 nie przyjmujemy już zapisów na otwarcia, ponieważ kalendarz otwarć mamy wypełniony po brzegi – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Jench, Prezes Zarządu…
Największa marka odzieżowa Grupy VRG uruchomiła właśnie nowy sklep online i niebawem ruszy ze sprzedażową aplikację mobilną. Nowy silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Vistuli. Twórcy aplikacji skupili się na zapewnieniu jak najlepszego doświadczenia…
Empik Marketplace notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju Grupy Empik i odpowiada już za 20 proc. całościowej sprzedaży online. Platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest…
Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską. Już od dziś największy operator pocztowy na polskim rynku będzie dostarczał zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Dzięki zasięgowi Poczty Polskiej zamówienia z Hebe dotrą do każdego zakątka kraju. Hebe zapewnia swoim klientom jeszcze…
Średnia odwiedzalność centrów handlowych od poniedziałku do soboty w drugim tygodniu marca ukształtowała się na poziomie o 24 proc. niższym (76 proc.) od wyniku z analogicznego okresu w 2019 roku, kiedy handel nie był ograniczony lockdownem. Taki poziom odwiedzalności utrzymuje się w okresach otwarcia centrów…
Promka, to nowa na rynku galerii handlowych aplikacja umożliwiająca bezpośrednią komunikację między klientem centrum handlowego a jego najemcą. Zintegrowana z iMall aplikacja Pomka, to nowy, unikalny kanał sprzedaży w formule click&collect, gdzie Użytkownik zawsze znajdzie przygotowane specjalnie dla niego oferty. Intuicyjna…
Po bardzo udanym finansowo 2020 roku, Zalando znacząco podnosi swoje ambicje i dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody wartego 450 miliardów euro. W 2020…
Przedstawiciele branży obuwniczej skupieni w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług zwracają uwagę, jak dotkliwie skutki pandemii dotknęły ich biznesy. – Przy tak olbrzymiej wyrwie finansowej w przychodach firmy, powstałej przez wprowadzenie trzech lockdownów, zrealizowanie scenariusza odrobienia strat z całą pewnością…
Na zmiany w wysokości czynszów raczej nie ma co liczyć. Ale też, mówiąc wprost, w normalnych czasach nie mieliśmy powodów i potrzeby żeby renegocjować warunki umów. Teraz jak trwa to już ponad rok, zauważalnych zmian także nie widać. Przypuszczam, że kiedy skończy się pandemia o wszystkim zapomnimy mówi w rozmowie…
Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony i Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne objęte umową. – Z niecierpliwością oczekiwaliśmy…
Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline.…
Aristoinvest Group, inwestor parku handlowego A10 Park, podpisała umowę ze spółką LPP. W obiekcie powstanie sklep marki Sinsay o powierzchni ponad 800 mkw. Otwarcie sklepu Sinsay w Żarach zaplanowane jest już za 2 miesiące. Obecnie prowadzone są prace wykończeniowe. – A 10…