

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Klif w Gdyni może się pochwalić wyjątkowo efektywnym rokiem. Z sukcesem udało się podpisać 9 nowych umów najmu o łącznej powierzchni 2600 mkw.
Rynek dóbr luksusowych w Polsce na koniec br. osiągnie wartość 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6% r/r. Największy udział w tym segmencie, wynoszący 65%, mają samochody premium i luksusowe.
Redkom Development wybuduje duży park handlowy w Otwocku, w pobliżu trasy szybkiego ruchu. „Świderek” bo tak brzmi nazwa parku handlowego to aż 24 000 m kw. przestrzeni handlowej.
W 2024 roku zaszły zmiany w Gemini Park Tarnów aż na 23 procent powierzchni handlowej. Łączna powierzchnia zmian i nowości w br. objęła 20 brandów i prawie 7 tys. mkw.
Centrum Handlowe Auchan Bielany wzbogaca swoją ofertę w segmencie usług. Od 18 grudnia klienci mogą korzystać z usług biura podróży sieci Anex Tour. Najemca zajął lokal o powierzchni ponad 41 mkw.
Sylwester 2024 zapowiada się spokojnie i skromnie. Aż 87 proc. Polaków planuje spędzić go we własnym lub rodzinnym gronie, z dala od wystawnych imprez czy plenerowych wydarzeń.
Eksperci spodziewają się wzrostu inflacji w grudniu do poziomu ok. 5% rdr. Ich zdaniem w przyszłym roku skok inflacji może być już bardziej zauważalny.
Kappahl zajął 4. miejsce wśród 74 przebadanych firm w Polsce, w najnowszym raporcie ESG przygotowanym przez redakcję Bankier.pl i Monte Vero Audit and Advisory. Marka zdobyła w rankingu 195 punktów.
Sieć Bułkę przez Bibułkę otworzyła swój szósty lokal, tym razem w łódzkiej Fuzji. W jednym z historycznych budynków po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera najemca zajął 180 mkw.
Vendo Park w Kostrzynie nad Odrą jest już dostępny dla klientów. To 41. park handlowy w polskim portfolio Trei Real Estate Poland. Oferuje on ponad 6 400 mkw. powierzchni najmu,
Sieć sklepów Żabka liczy już 11 000. sklepów. Nowy sklep mieści się przy ul. Moliera 8. Nowa placówka wyróżnia się nowoczesnym podejściem do obsługi klienta i posiada strefę konsumpcyjną.
Warszawska Reduta jest pierwszym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Nowy sklep Biedronki powstał na powierzchni 1056 mkw.