

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W czasie pandemii wiele biznesów zrozumiało, jak mocno są do tyłu ze sprzedażą w internecie. Samo posiadanie sklepu w sieci nie wystarcza, gdy lawinowo przybywa zamówień, a internet staje się jedynym pewnym kanałem dystrybucji. Dlatego na 2021 r. menedżerowie często zapowiadali inwestowanie w obszar e-commerce. Co mogą ulepszyć?…
Wszystkim zarządcom i właścicielom centrów handlowych powinno zależeć obecnie na optymalizacji kosztów. Jesteśmy w stanie zagwarantować średni spadek kosztów ponoszonych na ochronę o 30 proc. w ciągu 36 miesięcy – mówią w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Anna Piaskowska, Menedżer Rozwoju…
Właściciele i zarządcy centrów handlowych, mimo wielokrotnych próśb i pism skierowanych do Ministerstwa Rozwoju i KPRM, nie otrzymali do konsultacji projektu ustawy o zmianie ustawy tzw. covidowej. Zgodnie z informacjami znajdującymi się na stronie internetowej KPRM, decyzją rządu wprowadzane są kolejne niezgodne z prawem i Konstytucją RP regulacje…
Pandemia obnażyła system, w którym firmy handlowo-usługowe funkcjonują od lat. System, w którym brakuje równowagi stron, w którym polskie firmy nie posiadając siły negocjacyjnej międzynarodowych podmiotów zmuszane są do realizacji jednostronnych świadczeń. Relacje między korzystającymi z przestrzeni w centrach handlowych a udostępniającymi pełne są patologicznych przykładów nierespektowania polskiego prawa…
Przychody polskiego producenta odzieży – spółki LPP SA – w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc. To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej. W roku 2020/21…
Primark otwiera sklep w Poznaniu 6 maja w czwartek. Po sukcesie, jakim okazało się być otwarcie pierwszego sklepu w Polsce, w Galerii Młociny w Warszawie w ubiegłym roku, Primark kontynuuje rozwój swojej sieci i otwiera drugi sklep na polskim rynku w Posnanii. W sklepie o powierzchni 3,500…
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za 2020 r. W tym okresie spółka poniosła jednostkową stratę netto w wysokości 3,8 mln zł, co jednak oznacza olbrzymią poprawę względem poprzedniego roku. Zarząd Redan widzi potencjał do dalszego rozwoju i systematycznej poprawy efektywności w oparciu o ścisłą współpracę…
6 nowych sklepów – tak wygląda aktualny bilans ekspansji KiK w 2021 roku. W minionych tygodniach sieć oddała do użytku niemal 3 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej i zapowiada, że to nie koniec tego typu działań w najbliższym czasie. Od kilku lat firmie udaje się utrzymać…
Spółka TXM, zarządzająca siecią sklepów dyskontowych, opublikowała sprawozdanie finansowe za 2020 roku. W tym okresie wynik na sprzedaży uległ poprawie o blisko 25 mln zł w ujęciu r. Wypracowana została dodatnia EBITDA, a co szczególnie istotne utrzymano płynność finansową. TXM w 2020 roku…
Dziewiąta placówka sieci Biedronka w Ostrołęce wystartowała tuż przed majówką 29.04. Jest nowoczesna, przestronna i ekologiczna. Nowy sklep sieci Biedronka w Ostrołęce przy ul. Stacha Konwy 3D zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem 3.0. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy…
Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem. Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science. Plany obejmują też wprowadzenie marki własnej…
Innowacyjna Platforma Handlu (IPH) to kolejna nowa technologia opracowana przez Grupę Eurocash z myślą o przedsiębiorcach prowadzących sklepy detaliczne. Jest to zintegrowany system do zarządzania sklepem, który łączy właścicieli placówek z ich klientami, a także producentami. Pozwala m.in. na łatwą obsługę transakcji sprzedaży, samodzielne implementowanie promocji…