

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dynamika wzrostu cen w sklepach spadła. Mogło być to efektem aktywności promocyjnej sieci handlowych przed Wielkanocą. W kwietniu br. zakupy zdrożały średnio o 5,6% rdr.
Handel offline nadal wiedzie prym – wynika z najnowszego raportu Adyen Index Polska: Retail Report 2025. Jednocześnie konsumenci coraz częściej oczekują płynnych i spójnych doświadczeń zakupowych.
LCP Poland, part of M Core otworzył kolejny M Park. M Park Szubin, to łącznie niemal 8.000 m kw. z 14 najemcami. Na dzień otwarcia park handlowy jest w 100% skomercjalizowany.
Już w sierpniu na przedmieściach Karpacza otwarty zostanie „Przystanek Karkonosze”. Na powierzchni handlowej liczącej ok. 16 000 mkw. dostępna będzie zróżnicowana oferta najemców.
Przychody Grupy Pepco w I kw. wyniosły 3 338 mln euro, co oznacza wzrost o 4,3% r/r. Grupa planuje otwarcie około 250 nowych sklepów netto, przy czym dotyczyć będą one głównie marki Pepco.
21 maja br. Monnari Trade złożył do prezesa UOKIK zgłoszenie zamiaru koncentracji – wniosek o wszczęcie postępowania antymonopolowego. Dotyczy on przejęcia kontroli nad PBH S.A.
MediaMarkt uruchomił nowoczesną platformę marketplace, która po sukcesie w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii, jest już dostępna także dla polskich klientów.
W Krakowie zostało otwarte centrum Designer Outlet Kraków. Inwestorem oraz właścicielem centrum jest KG Group, zarządzaniem obiektem i procesem najmu zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping.
Alensa rozszerza działalność w Polsce, otwierając w tym roku showroomy w dwóch miastach. Czeska firma optyczny, obecny stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich.
W maju w zarządzanych przez Nhood Services Poland Centrach Handlowych Auchan trwa kampania profilaktyki raka piersi „Biustars”. W ramach akcji kobiety będą mogły wykonać badania mammograficzne.
Przejęte w marcu przez BIG Poland centrum handlowe Power Park Olsztyn zmienia nazwę na BIG Olsztyn, oficjalnie dołączając do portfolio firmy. BIG Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu.
"Trzeba mieć odwagę, by nie kopiować, tylko tworzyć miejsca z duszą" – mówiła Urszula Łatka-Strykowiec, Retail Asset Director w Echo Investment podczas części konferencyjnej targów #scf2025spring.