komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Żabka ma w Polsce już 12 tysięcy sklepów
27 października w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 20A został uruchomiony 12 000. sklep Żabka. To istotny krok w rozwoju sieci, która deklaruje, że do 2028 r. będzie otwierać 1300 sklepów rocznie.
Starbucks otwiera w stolicy kolejną kawiarnię
28 października w Warszawie otworzy się kolejna kawiarnia Starbucks, tym razem w w Galerii Młociny. Na gości w tej lokalizacji będzie czekało aż 170 mkw. powierzchni
RTV Euro AGD debiutuje w kolejnym mieście
Od 29 października mieszkańcy Lubartowa zyskają nowe miejsce na mapie zakupów w mieście. Pierwszy sklep RTV Euro AGD zlokalizowany będzie w Parku Targowa i zajmie powierzchnię 400 mkw.
Nhood: upcykling sposobem na rozwój dojrzałych centrów handlowych
Aby sprostać wyzwaniom i oczekiwaniom klientów oraz zrównoważonego rozwoju, potrzebna jest redefinicja formuły centrów handlowych. Nhood Services Poland oferuje usługi remodelingu.
Gorąco Polecam. Smaki z piekarni startuje na stacjach Shell
24 października w Dalanówku przy trasie S7 otwarto pierwszą stację z marką piekarnio-kawiarni Gorąco Polecam. Nowy koncept oferuje kierowcom wysokiej jakości, zdrowe jedzenie w podróży.
Berlińska sieć burgerowni Burgermeister wchodzi do Polski
28 października zostanie otwarty pierwszy lokal w Polsce sieci Burgermeister w Szczecinie, co stanowi początek europejskiej ekspansji marki. Restauracja zajmie ponad 550 mkw.
Refield: Brama Bieszczad w Sanoku skomercjalizowana w ponad 90% – ruszyła budowa
Inwestycja Parku Handlowego Brama Bieszczad w Sanoku weszła w kluczową fazę. Po zakończeniu prac ziemnych rozpoczęto budowę. Komercjalizacja przekroczyła 90%. Otwarcie planowane jesienią 2026 r.
[ANALIZA] Proxi.cloud: dyskonty nadal silne
W III kw. br. ruch wzrósł rdr. w dyskontach i supermarketach – odpowiednio o 11,2% i o 5%. Z kolei spadł rdr. w hipermarketach i sieciach convenience – o 0,4% i 0,3%.
Asia Mama otwiera czwarty lokal na polskim rynku
W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otwarto nowy lokal marki Asia Mama. jest to czwarte miejsce pod tym szyldem w Polsce i drugie w stolicy.
Aura Park Szczecinek wzmacnia ofertę modową – dołączają marki z grupy LPP
Aura Park Szczecinek dynamicznie się rozwija – do projektu Acteeum Group i Terg SA dołączyła grupa LPP. Marki Reserved, Sinsay, Cropp i House zajmą ponad 3 000 mkw., wzbogacając ofertę modową parku.
Nowi najemcy, nowe koncepty – duże zmiany w Nowej Stacji Pruszków
Nowa Stacja w Pruszkowie rozwija się dalej – najemcy powiększają lokale, a wkrótce dołączy znana marka kosmetyczna, a foodcourt rozszerzy swoją ofertę.
APSYS: YES otwiera w Manufakturze najnowszy koncept
YES otwiera nowy rozdział w swojej obecności w Łodzi. W jednym z kluczowych punktów sprzedaży w kraju, Manufakturze w Łodzi, marka wprowadziła świeży, autorski koncept salonu.




