

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. Butik ma powierzchnię 250 mkw i znajduje się na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej.
Świąteczne prezenty najczęściej kupujemy na początku grudnia. Udział w świątecznych zakupach deklaruje 91 procent ankietowanych, odwiedzających zarówno sklepy stacjonarne, jak i Internet.
Grono najemców Centrum Handlowym King Cross Marcelin w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 156 wzmocniła marka Hebe. Jej sklep został otwarty 13 grudnia. To już kolejna lokalizacja Hebe w tym mieście.
Oferta Galerii Sekunda zostanie poszerzona o kolejne sklepy. Rozpoczęły się już przygotowania do realizacji rozbudowy projektu, w wyniku której powstanie ok. 10.000 mkw. dodatkowej powierzchni najmu.
W grudniu RTV Euro AGD otworzy swoje sklepy w dwóch kolejnych miastach Turku i Kostrzynie nad Odrą. Tym samym sieć posiadać będzie 343 salony sprzedaży w 231 miastach w Polsce.
Douglas kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku, otwierając nowe perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń.
Od 7 listopada kolekcje Bizzarto będzie można obejrzeć w większej i komfortowej przestrzeni warszawskiej DOMOTEKI. Shoroom zajmuje teraz 425 mkw. i znajduje się na parterze obiektu.
Na początku grudnia odbyło się otwarcie Smart Park Węgrów –parku handlowo-usługowego o powierzchni 6 500 mkw. GLA. To już trzeci park handlowy otwarty w tym roku przez Smart Park Poland i RG Leasing.
W konkursie Złote Spinacze Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Zostały przyznane za projekt „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.
Od początku br. konsekwentnie rośnie liczba marek, które przedłużają umowy najmu i decydują się na długofalową współpracę oraz dalszy rozwój w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej.
Wiodąca marka perfumerii w Polsce – Douglas – kontynuuje ekspansję swoich perfumerii i otwiera salony w kolejnych projektach handlowych komercjalizowanych przez firmę Mallson.
W 2024 r. Grupa LPP zamierza otworzyć łącznie ok. 650 nowych salonów w Polsce i za granicą. Z kolei do końca 2025 r. gdański producent chce podwoić liczbę sklepów Sinsay.