komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pako Lorente inwestuje w salony w nowym koncepcie
Pako Lorente nie tylko otwiera nowe, ale modernizuje istniejące do najnowszego konceptu marki. salony. Tym razem dla klientów dostępny salon w nowej odsłonie w galerii Posnania.
[RAPORT] Cushman & Wakefield : pokolenie 40+ zmienia strategie centrów handlowych
Zmiany demograficzne kształtują strategie centrów handlowych. Raport C&W wskazuje, że pokolenie 40+ staje się kluczową grupą, wymagającą nowego podejścia w komunikacji i doświadczeniach zakupowych.
Globalworth: Hala Koszyki trzykrotnie z tytułem Superbrands
Hala Koszyki po raz trzeci z rzędu została uhonorowana godłem Superbrandsj. Food hall został nagrodzony na podstawie opinii konsumentów oraz rekomendacji Rady Marek Superbrands.
Mex Polska planuje co najmniej sześć otwarć rocznie
Mex Polska S.A. osiągnęła po III kw. skonsolidowane przychody na poziomie 93,3 mln zł, co oznacza wzrost o 17% rok do roku. Przychody przekroczyły 36,9 mln zł.
[RAPORT]: nowa era lojalności w e-commerce
Lojalność w e-commerce słabnie: powtarzalne zakupy wynikają głównie z przyzwyczajenia, braku alternatywy i promocji. Klienci są coraz bardziej wymagający, a ulubione marki oceniają tylko na 7/10.
EPP: marka Rituals Cosmetics wzmacnia ofertę Galerii Sudeckiej
Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka stale powiększa grono najemców. Do ich grona dołączyła marka Rituals Cosmetics, otwierając 26 listopada butik o powierzchni 171,07 mkw.
Xtreme Fitness Gyms ma już 20 klubów w województwie śląskim
Xtreme Fitness Gyms otworzył swój 137. klub. Mieści się w Gliwicach przy ul. Piwnej 8. Nowy klub to 652 mkw. nowoczesnej przestrzeni treningowej i 20. lokalizacja w województwie śląskim.
Apsys: moda premium w Manufakturze – Boggi Milano debiutuje w Łodzi
Marka Boggi Milano otworzyła swój pierwszy salon w Łodzi – w Manufakturze. Nowy sklep zajmuje ponad 150 mkw. i oferuje pełne doświadczenie marki w eleganckiej, starannie zaprojektowanej przestrzeni.
NEINVER: FACTORY w gronie najsilniejszych marek w Polsce
Sieć outletów FACTORY zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands 2025, przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku. Twórcą marki FACTORY jest NEINVER.
Mex Polska: 7. nowych lokali w 9. miesięcy 2025 roku
W okresie pierwszych 9 miesięcy 2025 r. grupa gastronomiczna Mex Polska uruchomiła siedem nowych lokali, przekraczając tegoroczny plan otwarć.
Gemini Holding: modowi najemcy wracają do Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów wzmacnia ofertę modową. 26 listopada do grona najemców ponownie dołączy Sinsay, a w ostatnich miesiącach ponownie otworzyły się marki Greenpoint i Triumph.
20. urodziny Galerii Copernicus w Toruniu
Galeria Copernicus, największe centrum handlowe w Toruniu, działa od 2005 r. i w 2015 r. została rozbudowana o 17 400 mkw. dla nowych marek. Obiekt stale się rozwija.





