W Poznań Główny City Center Restauracja Olimp powstanie w 2013 r.

Wojciech Pietrzak, dyrektor ds. rozwoju Media Expert zapowiada, że w 2012 r. sieć salonów powiększy się o ponad 30 nowych lokalizacji. Strategia marki przewiduje ekspansję w miastach do 100 tysięcy mieszkańców.

– Miniony rok zaliczyć możemy do bardzo udanych – zrealizowaliśmy w sumie 22 inwestycje. Warto dodać również, że mimo utrzymującego się kryzysu, cały czas odnotowujemy rekordowe wartości sprzedaży, co tylko motywuje do dalszego rozwoju. Na rok 2012 mamy zatem jeszcze bardziej ambitne plany. Nie zamierzamy zwalniać tempa. Zgodnie ze strategią marki stawiamy głównie na ekspansję w miastach do 100 tys. mieszkańców. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – a zakładam oczywiście, że tak będzie – w roku 2012 powinniśmy zrealizować ponad 30 inwestycji. To nasza wstępna prognoza. W pierwszej połowie roku zamierzamy otworzyć sklepy Media Expert w Grajewie, Lubartowie, Giżycku, Zduńskiej Woli, Mrągowie i Puławach, a także w dwóch galeriach – w Galerii Bem w Zambrowie oraz w Galerii Korona w Kielcach. W drugiej połowie roku planujemy natomiast, między innymi, otwarcia w Płońsku, Jaworznie, Piekarach Śląskich, Górze Kalwarii, Braniewie, Żyrardowie, Ełku, Ropczycach, Łęcznej, Żorach (przy Auchan) oraz w trzech galeriach: w Odrzańskich Ogrodach w Kędzierzynie-Koźlu, w Galerii Miodowej w Kluczborku oraz Galerii Bawełnianka w Bełchatowie. W czwartym kwartale br. oddane powinny zostać do użytku także inwestycje realizowane dla Media Expert przez spółkę Invest Media – wolnostojące obiekty pod elektromarkety w Szczytnie, Bielsku Podlaskim, Nowym Dworze Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim. Ponadto prowadzimy obecnie intensywne rozmowy na temat kolejnych umów, które powinny zakończyć się w najbliższym czasie. Liczba inwestycji może więc sięgnąć nawet ponad 30. Rok 2012 będzie zatem rokiem kontynuacji dynamicznego rozwoju pod marką Media Expert – mówi w rozmowie z Reatialnet.pl Wojciech Pietrzak, dyrektor ds. rozwoju Media Expert.