Marc O’Polo otwiera drugi salon w Polsce

Marc O’Polo otwiera drugi salon w Polsce

Marc O’Polo otwiera drugi salon w Polsce

Marc O’Polo, pochodząca ze Szwecji marka odzieżowa uruchomi swój kolejny salon sprzedaży w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Lokal zajmie powierzchnię o wielkości 239 metrów kwadratowych.

Marka w Polsce zadebiutowała w grudniu 2011 roku. Sieć obsługuje ponad 2 tys. sklepów. 73 z nich to sklepy własne, 124 franczyzowe, a 2 tys. to sklepy mutlibrandowe i partnerskie. Marc O’Polo ma swoje salony w Katowicach oraz w Warszawie.

Sklep w Silesia City Center będzie dopiero drugim salonem w kraju. Oprócz Polski marka posiada swoje sklepy w Niemczech, Francji, Austrii, Holandii czy Belgii. W sumie ponad 2 tys. sklepów w niemal całej Europie. Założona w 1967 roku sieć oferuje przede wszystkim ubrania casualowe dla kobiet i mężczyzn.

– Marc O’Polo rozwija bardzo bogatą obecnie ofertę marek odzieżowych ze skandynawskim rodowodem, dostępnych dziś w Silesia City Center. Salon otwarty w centrum będzie dopiero drugim salonem tej marki w Polsce. Pierwszy został otwarty w grudniu w Warszawie. Pod tym względem marka zapewnia Silesii po raz kolejny unikalną ofertę. Do tej pory wybrane elementy z kolekcji marki dostępne były np. w sieci Royal Collection – tłumaczy Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center.

Pojawienie się Marc O’Polo w Silesia City Center to również wyraźny sygnał, pokazujący dynamiczny rozwój skandynawskich marek odzieżowych na polskim rynku. W Silesia City Center swoje salony mają już m.in. KaapAhl, Lindex i H&M. Marki te pojawiły się w centrum w październiku 2011 roku, po rozbudowie Silesii. – Klienci centrów handlowych poszukują tych marek. Znajdują się one dziś na czele listy najchętniej wybieranych sieci odzieżowych, zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety. Pojawienie się Marc O’Polo wzbogaca więc ofertę o jeszcze jeden, skandynawski akcent – mówi Szafer.

Silesia City Center to największe na Górnym Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowo–rozrywkowe. Na powierzchni 86 tys. m kw. znajdują się sklepy m.in. takich ekskluzywnych marek jak: Calvin Klein Jeans, Burberry, La Mania czy Van Graaf. Oferta Silesia City Center to 310 sklepów, punktów usługowo–handlowych, kawiarni i restauracji.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016