Libra Project: najważniejsze marki będą obecne w galerii Korona Kielce

Galeria Korona Kielce

Galeria Korona Kielce

16 maja w Kielcach otwarta zostanie Galeria Korona Kielce. Łączna powierzchnia Galerii Korona Kielce to 93 tys. mkw., z czego powierzchnia handlowo – usługowa zajmie blisko 37 tys. mkw. – Galeria Korona Kielce jest obiektem śródmiejskim. Zależało nam na tym, aby w pełni wykorzystać potencjał miejsca, które wybraliśmy na inwestycję. Klienci znajdą pod jednym dachem najważniejsze marki reprezentujące wszystkie branże, tworzące kompletną ofertę nie tylko modową i gastronomiczną, ale również kulturalną. Postawiliśmy więc na jakość, a nie na ilość – tłumaczy Michał Tur, dyrektor Galerii Korona Kielce. W Galerii Korona Kielce znajdzie się ok. 160 lokali handlowo – usługowych. Libra Project, odpowiedzialna za komercjalizację obiektu, podpisała umowy najmu z najbardziej liczącymi się firmami. Wśród najemców będą marki, których do tej pory nie było w Kielcach i województwie świętokrzyskim.

Galeria Korona Kielce jest jedynym centrum handlowym w województwie, do którego zdecydowały się wejść wszystkie brandy Grupy Inditex. Znajdą się więc tutaj: największy salon Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius oraz pierwsze w Kielcach salony Massimo Dutti, Oysho i Zara Home. Dla Royal Collection, Intersportu, supermarketu Piotr i Paweł oraz Smyk Megastore otwarcie lokalu w Galerii Korona Kielce również będzie debiutem na ziemi świętokrzyskiej. W Galerii Korona Kielce otwarte zostanie 9-salowe Multikino, które pomieści 1500 widzów. Ogromny potencjał śródmiejskiej galerii dostrzegła również sieć Pure Health & Fitness, która otworzy lokal w najwyższym standardzie platinum z basenem. Będzie to jedyna tak szeroka oferta tej marki w promieniu kilkudziesięciu kilometrów. Jako uzupełnienie sportowej propozycji w Galerii Korona Kielce swoją działalność zainicjuje Klub Squash Korona. 

W food courcie oraz na poziomie -1 powstanie łącznie 16 lokali: restauracji, lodziarni i kawiarni renomowanych sieci takich jak KFC, Piramida, Subway, czy Carte D`Or, a także biznesów, reprezentowanych przez lokalnych przedsiębiorców. – Udało nam się podpisać umowy z potentatami, którzy najczęściej jako powód swojej pozytywnej decyzji wymieniali trzy czynniki: najlepsza lokalizacja w mieście , sąsiedztwo ciekawych brandów oraz optymalna wielkość obiektu sprzyjająca zakupom. Okazuje się jednak, że swoją szansę dostrzegli także lokalni biznesmeni, którzy w Galerii Korona Kielce zadebiutują z autorskimi projektami – wyjaśnia Iwona Pękalska, z firmy Libra Project.

Na trzy miesiące przed otwarciem Galeria Korona Kielce jest już w 90% skomercjalizowana. Uzupełnieniem odzieżowej oferty, będą dwupoziomowe sklepy Carry czy Reserved, kolejne to: Tommy Hilfiger, Mohito, Palmers, Camaieu, Orsay, Pretty One, Vistula, Bugatti, Caterina, Sesst, Bytom, Bagatt, Lavard, Ette Lou, Antre, Cropp, House, Levi`s, Mustang, Big Star, Lee Cooper, Diverse, Ravel, Gatta, Ecco, Heavy Duty i wiele innych. Wśród najemców nie zabraknie również takich sieci branżowych jak Media Expert, CCC, drogerie Rossmann i Superpharm, perfumerie Douglas i Sephora.
Przestrzeń wewnętrzna zaprojektowana została tak, aby marki tych samych branż pogrupowane zostały w tzw. alejki tematyczne, np. alejka z bielizną damską, czy alejka z biżuterią, w  której znajdzie się Apart, Kruk, Yes, Swiss, czy Pandora.

Między poziomami klienci poruszać będą się windami panoramicznymi oraz schodami ruchomymi. Ostatnie trzy piętra zajmie parking na ok. 1000 samochodów osobowych.

Za proces komercjalizacji Galerii Korona Kielce odpowiedziada Libra Project.

Inwestorem galerii  jest Church Land Development sp. z o.o., która wchodzi w skład MGC inwest sp. z o.o.

Twórcą projektu Korony Kielce jest pracownia architektoniczna Bose International Planning & Architecture.
 

 

Reklama

Galeria Jurajska