Marc O’Polo: rozwój szwedzkiej sieci na polskim rynku

Marc O’Polo: ruszył salon w Starym Browarze

Marc O’Polo: ruszył salon w Starym Browarze

Marc O’Polo, pochodząca ze Szwecji marka odzieżowa otworzyła swój trzeci salon sprzedaży w Polsce. Lokal o powierzchni 300 mkw. działa od 23 lutego w Poznaniu w kompleksie Stary Browar.

Sieć zadebiutowała na polskim rynku w grudniu ubiegłego roku. Pierwszy butik został otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów. Drugi o powierzchni prawie 240 mkw. działa w katowickim Silesia City Center.

Założona w 1967 roku sieć Marc O’Polo oferuje przede wszystkim ubrania casualowe dla kobiet i mężczyzn. Sieć obecnie ma około 2200 sklepów. 73 z nich to sklepy własne, 124 franczyzowe, 2 tys. to sklepy mutlibrandowe i partnerskie. Oprócz Polski marka posiada swoje sklepy w Niemczech, Francji, Austrii, Holandii czy Belgii.

Stary Browar powstał w Poznaniu na bazie dawnego Browaru Huggera, ponad stuletniej nieruchomości, której początki sięgają 1844 roku, gdy do Poznania przybył Ambrosius Hugger – piwowar z Wirtembergii. W 2003 roku otwarta została tu część handlowa – Atrium z ponad setką sklepów, restauracjami i powierzchnią biurową. Obiekt był rozbudowany w 2007 roku. Obecnie znajduje się w nim ponad 200 sklepów, 15 restauracji, 13 kawiarni, teatr, sala koncertowa, kilkanaście wnętrz wystawienniczych, 8 sal kinowych, Blow Up Hall 50 50, 3 kluby muzyczne i zabytkowy park. Inwestorem centrum jest firma Fortis Nowy Stary Browar Sp. z o.o. należąca do Grażyny Kulczyk.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016