Stoisko GoldBuyers

Firma GoldBuyers, międzynarodowa sieć działająca wyłącznie w centrach handlowych, zajmująca się wyceną i skupem metali szlachetnych, rozszerza swoją działalność o kolejne rejony Polski. Sieć rozpoczęła działalność w naszym kraju w 2011 roku, otwierając na rynku warszawskim 9 stoisk. Od lutego 2012 roku funkcjonują punkty w czterech centrach handlowych w Krakowie. Kolejnym rejonem zainteresowania będą Katowice, a następnie inne duże miasta.

– Docelowo chcemy, aby w Polsce sieć punktów GoldBuyers liczyła 80 – 100 lokalizacji. Czas, w jakim osiągniemy ten poziom, będzie uzależniony od dostępności lokalizacji i zapotrzebowania na usługi, które oferujemy – informuje Jolanta Wawrzyszuk z firmy Astaris Property Solutions, która reprezentuje sieć w zakresie pozyskiwania powierzchni handlowej. Punkty Gold Buyers działają w formie wolnostojących stoisk w pasażach komunikacyjnych centrów handlowych. Standardowy butik ma wymiary 2,4m x 2,4m x 2m, ale może być rozszerzony lub skrócony w zależności od docelowej lokalizacji.

– Centra handlowe widzą w nas nie tylko ciekawą ofertę dla swoich klientów, rzetelnego partnera biznesowego ale także potencjał dla wzrostu obrotów w innych sklepach poprzez fakt, iż nasi klienci wydają uzyskane ze sprzedaży metali szlachetnych pieniądze na artykuły w innych sklepach Centrum – ocenia Jarosław Polański, dyrektor generalny GoldBuyers Polska.

Gold Buyers to międzynarodowa sieć handlowa zajmująca się wymianą biżuterii (ze złota, srebra, platyny) na gotówkę. Pierwsze sklepy powstały w 2009 r. w Stanach Zjednoczonych. Sieć liczy obecnie ponad 500 punktów handlowych na całym świecie.