Jones Lang LaSalle: sklep internetowy sieci Zara ma uzupełnić tradycyjną sprzedaż

Marcin Materny, Echo Investment

Marcin Materny, Echo Investment

Marta Augustyn, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Jones Lang LaSalle komentuje start sklepu internetowego marki Zara w Polsce. – Zara jest kolejnym przykładem sieci, która rozszerza działalność poza zwyczajną, czyli uzupełnia sklepy tradycyjne o online. Jest to odpowiedź na coraz większe wymagania konsumentów, którzy oczekują szerokiej dostępności do produktów.

Sklepy online mają za zadanie uzupełnić sprzedaż tradycyjną, a nie ją zastąpić. Dzięki otwarciu tego kanału dystrybucji Zara będzie mogła dotrzeć do najdalszych zakątków Polski – poza zasięg centrów handlowych, w tym przede wszystkim do klientów, którzy nie mogą kupić produktów marki w sklepie tradycyjnym. Takie działanie powinno mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe sieci.
Zwiększający się dostęp do Internetu i urządzeń mobilnych oraz rosnące zaufanie Polaków do zakupów internetowych będą powodować dalszy wzrost, i tak obecnie znacznej dynamiki wzrostu tego sektora. Z pewnością fakt otwarcia sklepu internetowego w Polsce przez dużą, międzynarodową markę, wpłynie na inne firmy, które odważniej podejdą do kwestii sklepów online i otworzą się na ten kanał dystrybucji.

Jones Lang LaSalle jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe, w tym finansowe, usługi na rynku nieruchomości. Firma obsługuje klientów w 70 krajach w ponad 1000 lokalizacjach na świecie, poprzez sieć 200 korporacyjnych biur. Dochód firmy w 2010 roku wyniósł ponad 2,9 mld USD.
 

Reklama

Galeria Jurajska