W.Kruk: 100 salonów do 2014 roku

W planach dalszy rozwój sieci salonów Diverse

W planach dalszy rozwój sieci salonów Diverse

Vistula Group, właściciel sieci salonów jubilerskich W.Kruk podtrzymuje wcześniejsze deklaracje dotyczące dalszego rozwoju tej marki, ale wydłuża okres ich realizacji. Grupa zamierza mieć w sieci 100 salonów W.Kruk, ale pełna realizacja tego celu może przeciągnąć się do 2014 roku. Sieć salonów liczy obecnie 77 obiektów na terenie całego kraju.

W roku 2011 uruchomiono 12 nowych salonów marki W.KRUK o łącznej powierzchni około 650 mkw. Jednocześnie w tym okresie zamknięto trzy nierentowne sklepy o łącznej powierzchni ok. 400 mkw. Sieć marki składa się głównie z salonów zlokalizowanych w centrach handlowych, choć niekiedy otwierane są także wyspy.

W.Kruk to najstarsza firma jubilerska w Polsce – jej korzenie sięgają 1840 roku. W sklepach do niej należących oprócz biżuterii można znaleźć znane marki zegarków, takie jak Rolex (jedyny przedstawiciel na Polskę), Omega, Longines, IWC i wiele innych. W roku 2010 obchodzono 170-lecie działalności marki. Firma wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Vistula Group S.A., która powstała w 2008 roku, łącząc cztery ekskluzywne marki: Wólczankę, Deni Cler, Vistula i W.Kruk.
 

Reklama

Galeria Jurajska