Clarks: salon w poznańskiej galerii

Portal społecznościowy daje biznesowe korzyści

Portal społecznościowy daje biznesowe korzyści

Brytyjska marka Clarks otwiera 31 marca 2012  kolejny monobrandowy salon w Polsce.  Właściciel marki wynajął lokal o powierzchni blisko 100 mkw. w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Spółka C. & J. Clark International Ltd. jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii. Powstała w 1825 roku. Zajmuje się zarówno sprzedażą obuwia jak i jego projektowaniem.

Marka ma w swojej ofercie obuwie damskie, męskie oraz dziecięce, a także torebki. Przy produkcji stosuje dopasowane do przeznaczenia obuwia technologie, w tym opracowane samodzielnie.  Zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii, Północnej Ameryce, Zachodniej i Wschodniej Europie, Indiach oraz Chinach.  Marka obecna jest w m.in. Japonii, Turcji, Indonezji, Luksemburgu, Singapurze, a także Ameryce Łacińskiej, krajach Europy Wschodniej takich jak  Republika Czeska i Polska.

Stary Browar powstał w Poznaniu na bazie dawnego Browaru Huggera, ponad stuletniej nieruchomości, której początki sięgają 1844 roku, gdy do Poznania przybył Ambrosius Hugger – piwowar z Wirtembergii. W 2003 roku otwarta została tu część handlowa – Atrium z ponad setką sklepów, restauracjami i powierzchnią biurową. Obiekt był rozbudowany w 2007 roku. Obecnie znajduje się ponad 200 sklepów, 15 restauracji, 13 kawiarni, teatr, sala koncertowa, kilkanaście wnętrz wystawienniczych, 8 sal kinowych, Blow Up Hall 50 50, 3 kluby muzyczne i zabytkowy park. Inwestorem centrum jest firma Fortis Nowy Star Browar Sp. z o.o. należąca do Grażyny Kulczyk.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska