PKO BP ma 325 oddziałów w centrach handlowych

Spółka Kolporter SA, właściciel trzech własnych sieci handlowych ( Saloniki Prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór) zapowiada intensywny rozwój dwóch swoich konceptów. Planowane jest uruchomienie około 80 nowych punktów sprzedaży.

–W tej chwili mamy około 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i firmy wynajmujące lokale w centrach handlowych i komunikacyjnych. Planujemy w 2012 roku intensywny rozwój sieci Saloników Prasowych i Top-Pressów, aby osiągnąć liczbę 950 lokalizacji – powiedział Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolporter SA.

Salony Kolportera postrzegane są przez klientów jako posiadające szeroką ofertę asortymentu impulsowego (słodycze, napoje, OTC, drobne zabawki, kosmetyki, etc) oraz usług, takich jak: zakłady lotto, płatności rachunków, doładowanie telefonu, zakup biletu na mecze etc. Ważnym wzbogaceniem asortymentu jest sprzedaż sezonowa pod nazwą „Cztery pory roku”, np. artykułów szkolnych czy upominków mikołajkowych lub walentynkowych.

Kierowany przez Mateusza Wiśniewskiego Departament Sieci Własnej Kolportera zarządza 870 salonikami prasowymi, w tym 95 salonami Top-Press oraz buduje sieć osiedlowych marketów spożywczych Dobry Wybór.