Duka: 6 salonów w formacie Kitchen Life do końca I półrocza 2013

Galeria Echo Kielce

Galeria Echo Kielce

Sieć sklepów Duka 20 kwietnia 2012 roku uruchomiła zmodernizowany salon w katowickim Silesia City Center (ok. 219 mkw.). Natomiast 27 kwietnia planowane jest otwarcie sklepu w nowym formacie i w zmienionej lokalizacji w CH Janki (163 mkw.). Z początkiem maja przebudowany zostanie również Duka w Pasażu Grunwaldzkim (96 mkw.) Wszystkie sklepy odnawiane są według nowego konceptu Duka Kitchen Life.
Duka intensywnie zmienia wygląd sklepów dostosowując je do nowego konceptu Kitchen Life. Przebudowany sklep w Silesii to już siódmy, obok Złotych Tarasów, warszawskiego Klifu, Woli Park, Arkadii, Galerii Kaskada, Galerii Kazimierz. Do czerwca 2012 łącznie będzie przebudowanych 9 sklepów, a do końca I półrocza 2013 powstanie 6 kolejnych salonów w nowym formacie.

27 kwietnia odbędzie się otwarcie salonu w CH Janki, które nie tylko zmieni wygląd, ale i lokalizację. Duka będzie się znajdowała naprzeciwko  jednego z głównych wejść.
– Wierzymy, że zmiana lokalizacji sklepu wpłynie korzystnie na ilość klientów. Wewnętrzne badania dowodzą,  że nowe miejsce generuje większy traffic –  uzasadnia decyzję Teresa Szynkiewicz, country manager Duka. Nowy wygląd sklepu z pewnością zaintryguje i zwiększy popularność marki wśród gości galerii handlowej. Salony już przebudowane robią duże wrażenie wśród naszych klientów.

Kolejna przebudowa sklepu jest planowana w maju we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim.
Według idei Kitchen Life kuchnia to centralne miejsce dla podtrzymywania więzi i poczucia bycia razem. To nie tylko miejsce, gdzie  jemy i przygotowujemy posiłki. To również przestrzeń, w której pracujemy, odpoczywamy, bawimy się, spotykamy z rodziną i przyjaciółmi.

Nowa Duka jest biała, świeża i nowoczesna. Wizyta w nowym sklepie staje się bardziej inspirująca dla klientów. To miejsce, w którym nie przychodzi się tylko wyposażyć kuchnie i jadalnie, ale także by porozmawiać o pasji gotowania, wymienić spostrzeżenia na temat produktów i podpatrzeć najnowsze trendy nakrywania do stołu.
Sieć salonów marki DUKA składa się aktualnie z 30 salonów w Polsce oraz sklepu internetowego.  Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 200 mkw. Spółka Duka należy do szwedzkiego koncernu Bergendahl Group AB. Oferta Duka składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska