VF Polska Distribution: wspólne sklepy Lee i Wrangler

Wizualizacja Galerii Korona Kielce

Wizualizacja Galerii Korona Kielce

Grupa VF Polska Distribution sp. z o. o., polski oddział międzynarodowej korporacji odzieżowej, wprowadza nowy koncept handlowy do swoich sieci detalicznych. Zgodnie z nową strategią sklepy Lee i Wrangler zmienią swoje oblicze. Potencjał obu marek zostanie wykorzystany do stworzenia nowej oferty w segmencie mody dżinsowej.

– Pomysł wprowadzenia nowego konceptu handlowego w sieciach detalicznych sklepów Lee i Wrangler powstał z myślą o Europie Środkowo – Wschodniej, a w szczególności z myślą o Polsce. Obie marki notują wysokie wyniki sprzedaży, co potwierdza ich dominującą pozycję na polskim rynku. Jednak patrząc w przyszłość spodziewamy się nasilenia konkurencji, głównie globalnych marek dżinsowych czy sieci detalicznych z segmentu fast fashion. Dlatego też nowa, strategiczna koncepcja sprzedaży detalicznej dodatkowo umocni pozycję marek Lee i Wrangler oraz zapewni dobrą wizualną stronę naszych marek na rynku krajowym – powiedział Marek Hińcz, dyrektor zarządzający VF Polska.

Połączenie dwóch marek to określone trudności, ale również, jak podkreśla zarząd spółki, ogromne szanse. – Siła nowej oferty w połączeniu z przyjętym strategicznym podejściem stanie się podstawą interesującej propozycji marek dostosowanych do ewoluującego profilu klienta – dodaje Grzegorz Tokarczyk Retail Director for Poland and Baltics.

W ramach nowej strategii opracowano wspólną architekturę przyjętą dla obu marek oraz sposób zarządzania i nadzoru nad nowym modelem. W rezultacie na nowo zostanie wprowadzony wystrój salonów, kolekcja i jej ekspozycja. – Będzie to widoczne na przykładzie zastosowanych materiałów komunikacyjnych, sposobu funkcjonowania punktów sprzedaży, a także umieszczenia wszystkich modeli i rozmiarów w przejściu między przymierzalniami i zapleczem sklepu, co pozwoli zapewnić szybką obsługę i dostępność personelu oraz podkreśli dżinsowy charakter marek – mówi Tokarczyk.

Spółka VF Polska Distribution sp. z o. o. oprócz Lee I Wrangler, zarządza także markami: The North Face, VANS, Timberland, Protec, Reef, JanSport i Eastpak.
 

Reklama

Galeria Jurajska