Mohito jest marką należącą do spółki LPP

W maju 2012 zostanie otwarta setna perfumeria marki Douglas. Salon będzie zlokalizowany w kieleckiej Galerii Korona. W tym roku Douglas Polska sp. z o.o. otworzyła trzy perfumerie i zapowiada kolejne. Douglas, który na świecie ma ponad 1200 sklepów, obecny jest w naszym kraju od 11 lat. W Polsce ma pozycję lidera z udziałem w rynku perfumerii na poziomie ponad 50 procent.

-Jednym z najważniejszych czynników sukcesu w handlu jest dobra lokalizacja i dostępność dla konsumentów, dlatego konsekwentnie zwiększamy ilość naszych salonów. Jednocześnie realizujemy też strategię multi channel, czyli tworzenie platform łączących handel stacjonarny i internetowy, co jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów– mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska.

W ciągu ostatnich czterech lat firma otworzyła 60 proc. swoich wszystkich perfumerii. Rocznie na handlowej mapie Polski pojawia się kilka nowych salonów i taki poziom rozwoju firma zakłada na kolejne lata. Jednocześnie modernizowane i unowocześniane są istniejące perfumerie, tak by spełniały wymogi nowoczesnej ekspozycji luksusowych kosmetyków.

Firma inwestuje też w nowe koncepty architektoniczne takie jak Douglas House of Beauty, który łączy sprzedaż kosmetyków z usługami (spa, gabinety kosmetyczne, szkoły makijażu). Dodatkowo Douglas ma w swoim portfolio trzy inne formaty: luksusowy (w warszawskiej Promenadzie), kompaktowy i standardowy salon medium (powierzchnia ok. 250 mkw).

-Elastyczność w inwestowaniu daje nam możliwość dopasowania konkretnego konceptu do potrzeb klientów, do lokalizacji, do miasta. W ten sposób każda perfumeria, przy zachowaniu bazowych wartości Douglas, ma swój indywidualny charakter – podsumowuje Agnieszka Mosurek-Zava.