Salon sieci Marilyn w centrum handlowym

Właściciel sieci sklepów Marilyn z wyrobami pończoszniczymi i bieliźniarskimi chce posiadać w Polsce około 35-40 sklepów oraz wysp handlowych. W 2011 firma należąca do Marilyn Marzena Janiak otwarzyła 9 salonów i punktów handlowych. W 2012 roku otwarto cztery nowe punkty. Marka łącznie posiada 14 własnych salonów firmowych i 7 salonów franczyzowych oraz wysp. Marilyn nie wyklucza też zagranicznej ekspansji. W 2011 otwarto stoisko firmowe w Irlandii.

– Firma może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży we własnych salonach firmowych. W porównaniu z poprzednim rokiem, kwiecień 2012 zamknął się z ponad 25 procentowym wzrostem sprzedaży. Podobny wynik osiągnęliśmy w marcu 2012 – mówi Katarzyna Rezler, dyrektor handlowy Marilyn. – W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych salonów firmowych zarówno własnych jak i partnerskich. Zależy nam na pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych oraz na ciągłym dążeniu do jeszcze lepszych wyników sprzedażowych już istniejących salonów firmowych. Chcemy, by firma Marilyn była kojarzona z bardzo wysoką jakością oferowanych produktów, a jednocześnie nie zrażała klientów wygórowanymi cenami. Jesteśmy polską marką i chcemy udowodnić, że polski producent jest w stanie osiągnąć sukces w oparciu o sieć sprzedaży detalicznej.

Firma Marilyn powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 15 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju. Marka produkuje zarówno luksusowy asortyment, jak i produkty klasyczne.