Mayland: nowe marki w CH Wzgórze

CH Wzgórze

CH Wzgórze

W Centrum Handlowym Wzgórze w Gdyni swoje sklepy otworzą Pierre Cardin, który zajmie lokal o powierzchni 114 mkw. i Strellson z lokalem o powierzchni 81 mkw. Rozbudowywany obiekt jest wynajęty w 82 proc., a większość pozostałej powierzchni handlowej jest zarezerwowana.

Budowa obiektu rozpoczęła się w październiku 2011 roku, a jego otwarcie planowane jest na trzeci kwartał 2013 roku.

Pierre Cardin jest jedną z najlepiej znanych marek mody i wzornictwa na świecie. Pierre Cardin, z pochodzenia Włoch, otworzył swój pierwszy dom mody ponad 60 lat temu w Paryżu. Odważnie zdobywał nowe rynki, w Polsce otworzył swój pierwszy sklep już w 1989 roku.

Strellson to niemiecka sieć sprzedaży, która ma w swojej ofercie marki: Joop!, Tommy Hilfinger Tailored, Windsor. Jednym z projektantów marki jest Janusz Kocaj. Strellson posiada swoje sklepy w kilkunastu krajach na całym świecie.

CH Wzgórze będzie największym regionalnym centrum na Pomorzu. Powierzchnia rozbudowanego Wzgórza wyniesie 70 tys. mkw. GLA. Znajdzie się tu 270 sklepów. Wśród głównych najemców są m.in.: Real; Grupy: Inditex, LPP i Grupa Alshaya; H&M, C&A, NewYorker, Kino Helios, Simple, Orsay, Superpharm, Smyk, Empik, Sephora, Douglas, Drogeria Natura, Rossman, Tally Weijl, Cubus, LaVard, Duka, Kruk, Yes, Apart. Villeroy&Boch, Gino Rossi, Grycan.

Mayland Real Estate sp. z o.o. jest deweloperem dużych powierzchni handlowych w Polsce. Spółka istnieje od 2006 roku. Planuje w najbliższych latach budowę kolejnych centrów handlowych.

 

Reklama

Galeria Jurajska