MIG: czwarty salon w koncepcie Sizeer Premium

Salon Sizeer

Salon Sizeer

Po trwającym dwa tygodnie remoncie salon Sizeer w CH Wola Park w Warszawie zyskał nowy wygląd. Jest czwartym z kolei salonem sieci odnowionym w wersji Premium. Uruchomienie lokalu jest związane z realizacją nowej strategii spółki MIG, właściciela sieci Sizeer.

Nowa strategia, wdrożona w obrębie sieci, zakłada stopniowe podnoszenie standardów wszystkich salonów Sizeer. – Remont w CH Wola Park to konsekwencja nowej polityki, którą staramy się wdrażać od końca 2010 roku– mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu MIG. – Rozwijamy sieć na polskim rynku, dbając jednocześnie o wygląd obecnych salonów. Bardzo zależy nam na podnoszeniu standardów w każdej dziedzinie – nie tylko w zakresie oferty produktowej czy obsługi klienta. Nowoczesny design naszych sklepów jest także priorytetem. Salony Sizeer są nowoczesne, dopracowane, a dzięki koncepcji Premium – stanowią wizytówkę każdego pasażu handlowego. Dla nas – to szansa na jeszcze lepsze wyeksponowanie produktów.

Remont salonu rozpoczął się na początku maja. Za projekt oraz organizację odpowiadał Dział Techniczny MIG. Inwestycja pochłonęła około 500 tysięcy złotych. Salon ma powierzchnię 124 mkw. i w CH Wola Park funkcjonuje od samego początku istnienia centrum, czyli od 2002 roku.

Sizeer jest największą multibrandową siecią w Polsce. W ofercie posiada buty i ubrania Nike, adidas, Reebok, Puma, Ecco, Lacoste, Timberland, Bench. Właścicielem wszystkich salonów Sizeer jest Marketing Investment Group sp. z o.o.– wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear,  a także właściciel sieci outletów 50 style oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.
 

Reklama

Galeria Jurajska