Salon Centro

Międzynarodowa sieć salonów obuwniczych Centro w maju 2012 roku otworzyła cztery salony w centrach handlowych m.in. w Kielcach, Żyrardowie, Słupsku i Gdyni. Obecnie sieć posiada 22 sklepy na terenie Polski. W perspektywie najbliższych 2-3 lat Centro chce mieć swoje sklepy we wszystkich miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

W czerwcu 2012 roku uruchomi pięć salonów w galeriach handlowych. Pierwsze trzy sklepy zostaną otwarte w połowie miesiąca m.in. w galerii Dekada Olsztyn (pow. 342 mkw.), Dekada Sieradz (pow. 350 mkw.) oraz w AKS Chorzów (pow. 383 mkw.). Natomiast kolejne dwa będa funkcjonować w Galerii Sandecja w Nowym Sączu (pow. 357 mkw.) i Galerii Kociewska w Tczewie (pow. 319,5 mkw.).

Centro to międzynarodowa sieć salonów z obuwiem i akcesoriami, w Polsce należąca do C-Trade. sp. z o.o. Marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw.

Nad ich wnętrzem pracowały brytyjski FITCH, niemiecki Grushwitz oraz Direct Design. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok prezentowanego modelu.

Sieć Centro posiada na świecie 900 salonów sprzedaży.