Market Bricoman w Wilanowie

Przedstawiciele firmy Bricoman Polska poinformowali portal Retailnet.pl o planach rozwoju w Polsce sieci marketów budowlanych. Mają być one budowane w dużych i średnich miastach. W sumie powstać może nawet sto sklepów budowlanych Bricoman.

Firma chce realizować te plany w ciągu kilku lat. Rocznie firma chce otwierać w Polsce około dziesięciu nowych sklepów.

Po pięcioletniej obecności na naszym rynku sieć Bricoman otworzyła czwarty w Polsce, a drugi w Warszawie sklep remontowo-budowlany o powierzchni zabudowy prawie 7,3 tys. mkw. Powstał on w Wilanowie. Market ma powierzchnię użytkową ok. 5,5 tys. Mkw. Kolejny market Bricoman zostanie otwarty w sierpniu 2012 w Łodzi.

Bricoman Polska sp. z o.o. to sieć sklepów remontowo-budowlanych należąca do międzynarodowej firmy Adeo Groupe. Oferta sklepów skierowana jest do wszystkich, którzy budują, remontują lub wykańczają wnętrza swoich domów i mieszkań – zarówno klientów indywidualnych, jak i fachowców. Swoje towary sprzedaje też od  2011 roku poprzez platformę internetową.