Green Coffee: powstanie sieć kawiarni w centrach handlowych

H&M

H&M

Caffe Nero – brytyjska sieć kawiarni planuje ekspansję w Polsce. Firma stworzy joint venture z polską siecią kawiarni Green Coffee. Po połączeniu obu firm kolejne lokale mają powstawać pod logo Green Caffe Nero.

Informacje o współpracy obu marek potwierdzono redakcji Retailnet.pl w spółce Green Coffee. Nowe lokale pod marką Green Caffe Nero będą otwierane m.in. w centrach handlowych (do tej pory większość lokali Green Caffee działa przy ulicach miasta). Pierwszy lokal pod nowym logo zostanie otwarty przy pl. Unii Lubelskiej w Warszawie. Green Caffe Nero będzie stanowić własność Caffe Nero Group Ltd oraz Adama Ringera i Kingi Łozińskiej, czyli założycieli marki Green Coffee.

Caffe Nero to sieć kawiarni z siedzibą w Londynie, która powstała w 1997 roku. Marka działa głównie na terenie Anglii. Twórcą marki jest przedsiębiorca Gerry Ford. Marka posiada ponad 500 lokali w Wielkiej Brytanii, Turcji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Green Coffee należy do Green Coffee sp. z o.o. Pierwsza i najbardziej znana kawiarnia Green Coffee została otwarta w styczniu 2003 roku w samym centrum Warszawy. Marka posiada także kawiarnię w warszawskich Złotych Tarasach.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016