McDonald’s: nowa witryna internetowa

Restauracja McDonald’s

Restauracja McDonald’s

Właściciel sieci McDonald’s, która oferuje dania typu fast food zaprezentował nową wersję polskiego portalu firmy. Został on odświeżony nie tylko pod względem graficznym, lecz również funkcjonalnym. Nowa strona serwisu jest zintegrowana ze wszystkim kanałami online marki – w tym z narzędziami social media.

Użytkownicy portalu znajdą na stronie internetowej m.in. bieżącą ofertę produktową oraz zintegrowaną z mapą Polski listę restauracji. Nowością jest, że ze strony można korzystać nie tylko za pośrednictwem smartfonów, ale również tabletów. Wraz z serwisem głównym liftingowi poddano również jego wersję lite. Odświeżona wersja mobilna została wzbogacona m.in. o funkcję automatycznego lokalizowania najbliższej restauracji oraz sugestie dotyczace menu (klasycznego bądź oferty śniadaniowej) w zależności od pory dnia.

McDonald’s, na polskim rynku zadebiutował w 1992 otwierając lokal w Warszawie. Dziś sieć obecna jest w 120 miastach Polski, gdzie posiada 287 restauracji, w tym 149 prowadzone na zasadzie franczyzy, przez 54 przedsiebiorców. McDonald’s Polska to 202 restauracje typu McDrive, 64 restauracje z opcją McCafe oraz 32 restauracje z opcją Gym’n’fun. W polskich centrach handlowych sieć posiada 55 lokali. W placówkach sieci w naszym kraju zatrudnionych jest ponad 16 tys. pracowników.
 

Reklama

Galeria Jurajska