Centrum Handlowe Blue City

1 września 2012 roku w warszawskim Blue City zostanie otwarty salon iSpot oferujący sprzęt elektroniczny marki Apple (komputery, telefony, tablety i akcesoria). Salon zostanie stworzony z dwóch lokali i zajmie łącznie prawie 100 mkw.

Do nowych najemców dołączy w najbliższym czasie także salon fryzjersko-kosmetyczny marki Marco Aldany. Firma jest największą siecią salonów fryzjerskich w Hiszpanii. W Blue City trwa też remont restauracji Sakura oferującej dania kuchni japońskiej. Niebawem lokal gastronomiczny przywita gości nową aranżacją wnętrza. Sakura zajmuje powierzchnię 90 mkw.

W ostatnim czasie w Centrum Handlowym Blue City otwarto punkty sprzedaży kolejnych najemców. Swój salon otworzyła z końcem czerwca na poziomie -1 marka Piccolo Tesoro oferująca ubrania dla dzieci. Placówkę otworzyła też marka Brenda Sport oraz biuro podróży Ostatniemiejsca.pl

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City oferuje ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Właścicielem centrum handlowego Blue City jest Blue City sp. z o.o. nalezaca do holenderskiego funduszu Singspiel Investeringen B.V