Gino Rossi: plany rozwoju sieci sprzedaży

Salon Gino Rossi w CH M1 Czeladź

Salon Gino Rossi w CH M1 Czeladź

Gino Rossi SA, producent butów i właściciel sieci sklepów z obuwiem, pozyskał inwestorów, którzy kupili ponad 15 mln akcji.  Spółka w najbliższym czasie planuje sprzedać jeszcze pozostałą pulę, 0,5 mln akcji. W sumie chce w ten sposób uzyskać prawie 16 mln zł, co- jak informuje Puls Biznesu- pozwoli rozwiązać sprawę zadłużenia firmy.

Zadłużenie Gino Rossi wynosi 45 mln zł i do 31 sierpnia 2012 roku spółka musi zapłacić bankom 10 mln zł. Zarząd spółki będzie rozmawiać z dwoma bankami na temat dalszego finansowania grupy – informuje na łamach Pulsu Biznesu Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.

W czerwcu 2012 roku spółka Gino Rossi  uruchomiła salon franczyzowy w centrum handlowym M1 Czeladź. Na potrzeby salonu wynajęto lokal o powierzchni 106 mkw. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl kolejny punkt sieci zostanie otwarty na przełomie sierpnia i września 2012 roku.

Obecnie w ramach sieci handlowej Gino Rossi funkcjonuje 80 salonów własnych zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie kraju.  W związku z nową strategią rozwoju spółka planuje w ciągu najbliższych 2 lat uruchomić około 20 punktów franczyzowych. Salony będą otwierane w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016